Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز لیگ برتر فوتبال افغانستان تا دو روز دیگر

© Photo / AFFنشست خبری مسولان لیگ برتر افغانستان
نشست خبری مسولان لیگ برتر افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسولان فدراسیون فوتبال افغانستان و برگزاری لیگ برتر فوتبال کشور امروز با حضور در یک نشست خبری، در مورد هشتمین فصل این رقابت ها صحبت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، فصل هشتم لیگ برتر فوتبال افغانستان روز سه شنبه با انجام بازی افتتاحیه میان دو تیم طوفان هریرود مدافع عنوان قهرمانی و سیمرغ البرز آغاز می شود.

قبل از آغاز این بازی ها، امروز محمد یوسف کارگر سرپرست فدراسیون فوتبال افغانستان و سید شفیق گوهری کمیشنر لیگ برتر در یک نشست خبری حضور یافتند و در مورد این فصل بازی ها به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

در این نشست کمیشنر مسابقات در مورد حضور مربیان خارجی در لیگ برتر گفت: اینبار خواستیم با مربیان داخلی تیم های ما مدیریت شود اما در بازی نیمه نهایی و نهایی ممکن داور های خارجی حضور یابند.

همچنان گوهری از حمایت مالی این لیگ اظهار داشت: لیگ برتر افغانستان برای اولین بار از طرف دولت حمایت مالی می شود و در کنار آن بنیاد خیریه رحمانی یکی از همکاران مالی این لیگ است و همچنان گفتگوهای ما با نهاد ها و شرکت های خصوصی در جریان است تا بتوانیم حامیان خوبتر و بهتر برای تیم های لیگ برتری داشته باشیم.

در همین حال محدیوسف کارگر برگزاری لیگ برتر را برای رشد فوتبال داخلی مفید خوانده و اظهار داشت: با برگزاری این لیگ ما میتوانیم استعداد های خوب را از میان بازیکنان دریابیم و این ما را کمک میکند تا بازیکنان برتر را به تیم های ملی زیرسن 19 سال و 23 سال و در نهایت به تیم ملی بزرگسال جذب نماییم.

گفتنی است که لیگ برتر فوتبال افغانستان از بیست و نهم ماه اسد آغاز می شود که نخستین بازی بین تیم های طوفان هریرود و سیمرغ البرز ساعت 6:00 شام برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала