Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تضمین به پوگبا از عقب زمین

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن فرانسه
پل پوگبا بازیکن فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسکات مک تومینَی هافبک منچستر یونایتد از پست هافبک تدافعی و از عقب زمین در هنگام بازی با پوگبا هم تیمی "کلاس جهانی" خود تضمین داد.

به گزارش اسپوتنیک، پُل پوگبا و اسکات مک تامینای هافبک های برگزیده منچستریونایتد در ابتدای فصل 2019-20 هستند.

اسکات مک تومینَی گفته است كه نقش وی در منچستریونایتد تحت تأثیر بازیکنانی كه در پُست وی در این تیم به آن ملحق می شوند قرار گرفته است، و مک تامینای توضیح داد که وظیفه اوست که هر زمان که پوگبا بازی می کند، از فضای جلوی 4 مدافع یونایتد محافظت کند.

مک تامینای به وب سایت یونایتد گفت: "بدیهی است که وقتی با پُل بازی می کنید، دوست دارد در محوطه جریمه بیاید و وظیفه شما این است که مطمئن شوید که ما در عقب ایمن هستیم و در مناطق مختلف زمین فضاهای خالی را بسته ایم."

"بدیهی است که باید این واقعیت را به خاطر بسپارید و احترام بگذارید که پُل بازیکنی در سطح جهانی است که می تواند در زمین فوتبال هر کاری بخواهد راانجام دهد.

وی ادامه داد: "شما باید به بعضی مواقع با آنچه كه او انجام می دهد و اجرای برنامه های مختلفی كه او ایجاد می كند، سازگار باشد و بدیهی است كه بازی شما باید با او متناسب شوید و اگر با شخص دیگری بازی می كنید، باید آن را نیز تغییر دهید.

"بدیهی است ، اگر شما با نمانیا، فِرِد و آندرآس در موقعیت های مختلفی مثل این بازی می کنید، همیشه با این که با چه کسی بازی می کنید، متفاوت است."

مک تامینی اضافه کرد که وی و پوگبا در تور پیش فصل یونایتد استرالیا و آسیای جنوب شرقی درک خوبی از زمین کسب کرده اند.

مکتومینای اضافه کرد: "شما باید با بازیکنی که با او بازی می کنید ارتباط برقرار کنید و ما در طول بازی هایی که هنگام بازی دور بودیم ، با تور رابطه خوبی داشتیم.

"بدیهی است که ساختن این رابطه و برقراری روابط بین یکدیگر، می دانیم که یکدیگر چه می کنند و با شرایطی که در طول بازی داشتیم سازگار می شویم، فکر می کنم با آن خوب رفتار کردیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала