Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فورلان:رونالدوی خودپرست جانشین شایسته بکهام نیست

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیه گو فورلان مهاجم سابق شیاطین سرخ در روزهای حضور خود به عنوان هم تیمی با کریستیانو رونالدو در اولدترافورد، کمتر تحت تأثیر نگرش فوق ستاره پرتغالی قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، به گفته افسانه اروگوئه، دیگو فروان، کریستیانو رونالدو در "رختکن منچستریونایتد" یک فرد خودپرست بود که" همیشه می خواست نزدیک آینه باشد ".

علاوه بر این، این بازیکن 40 ساله می گوید که رونالدو پرتغالی به عنوان کسی که وی پیراهن شماره هفت را از وی، دیوید بکهام به ارث برد، یک قدم قابل توجه کنار گذاشت.

رونالدو، مهاجم یوونتوس ، بین 2003 و 2009 شش فصل را با شیاطین سرخ گذراند، جایی که خود را به عنوان بازیکن برتر فوتبال باشگاهی تحت سر الکس فرگوسن مستقر کرد، وی پس از آن به رئال مادرید تغییر مکان داد، جایی که قبل از پیوستن به مسابقات سری آ در سال گذشته، برای او بهترین قسمت دوران ورزشی وی بود وی با یووه در اولین فصل خود اسکودتو را برد.

او به میرور گفت: "رونالدو در رختکن مثل بکهام نه، یک فرد دوست داشتنی بود." کریستیانو همیشه می خواست در نزدیک آینه باشد. او تمام روز را در آینه گذراند. "

این زوج به طور خلاصه در فصل گذشته فورلان با این باشگاه بازی کردند، قبل از این که او را ترک کند با قهرمانی در لیگ برتر با این باشگاه و در تابستان 2004 با ویارئال همراه شود، سپس رونالدو در طول اقامت خود به سه قهرمانی دیگر و همچنین لیگ قهرمانان اروپا در سال 2007-08 مقابل رقبای اصلی داخلی چلسی بدست آورد.

فورلان که در اوایل این ماه از بازنشستگی خود در فوتبال خبر دادپس از این که بیش از یک سال از باشگاه کیتچی در لیگ برتر هانگ کانگ جدا شده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала