Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیا دیبالا کلیدی خواهد بود که قفل انتقال نیمار به بارسا را بازکند؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورت جدایی نیمار، پائولو دیبالا می تواند در روزهای آینده باشگاه یوونتوس را ترک کند و به پاریسن جرمن بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اعلام توخل مبنی بر این‌که زمانی اجازه خروج نیمار را خواهد داد که جایگزین این بازیکن را جذب کند.

پائولو دیبالا  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
معاوضه دیبالا با ایکاردی

حالا انتقال پائولو دیبالا به باشگاه پاریسن جرمن وارد مرحله دیگری شده است. این بازیکن پس از آن‌که با شرایط منچستریونایتد و تاتنهام موافقت نکرد و در یوونتوس ماندنی شد؛ می‌تواند به عنوان جانشین نیمار در صورت جدایی بازیکن برازیلی، راهی پاریسن جرمن شود.

در همین حال روزنامه دیلی میل ادعا می کند که نماینده این بازیکن قبلاً در مورد انتقال این بازیکن با مبلغ 80 میلیون یورو به پایتخت فرانسه با لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی ملاقات کرده است.

در این صورت اگر دیبالا به پی اس جی برود، یوونتوس می تواند ازپول به دست آمده از فروش این بازیکن هزینه انتقال مائورو ایکاردی را به این اینتر پرداخت کند.

از دیبالا به عنوان کلید انتقال ایکاردی به یوونتوس و نیمار به بارسلونا یاد می‌شود و حتی این بازیکن می‌تواند روی انتقال الکسیس سانجز تاثیر گذار باشد.

در حالیکه شایعات در مورد آینده دیبالا وجود دارد و هنوز آینده این بازیکن مشخص نیست؛ عملکرد او در بازی گذشته یوونتوس درخشان بود و یک گل فوق العاده مقابل تریستینا به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала