Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل: تنها گزینه خروج نیمار، جانشین او است

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر توماس دخل
توماس دخل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخل، سرمربی پاری‌سن‌جرمن پس از شکست تیمش برابر رن  در دومین هفته یگ فرانسه گفته است که تنها گزینه خروج نیمار از پی‌اس‌جی، اضافه‌شدن جانشین او است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شکست پاری‌سن‌جرمن برابر رن در هفته دوم لیگ فرانسه (لوشامپیونا)، توخل، سرمربی این تیم  در مصاحبه‌ای پس از پایان بازی گفت: "نیمار تنها در صورتی میتواند از پاری‌سن‌جرمن جدا شود که جانششنی برای او در تیم اضافه شود. این واضح است که حضور نیمار در تیم برای پیروزی های ما کمک می‌کند".

Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч за третье место. Бразилия - Нидерланды نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تسریع مذاکرات رئال و پی اس جی برای نیمار

توخل در ادامه صحبت‌هایش در پیون به شکست تیم برابر رن گفت: "ما در این بازی ظرفیت سرعت بخشیدن به بازی را نداشتیم. البته چند موقعیت خوبی در اختیار ما قرار گرفت، اما نتوانستیم خوب‌تر استفاده کینم".

سرمربی پی‌اس‌جی در ادامه صحبت‌های در پیوند به شرایط نیمار اظهار داشت: "من باز هم تاکید میکنم که پنجره نقل انتقالات هنوز بسته شده است و ما تا ده روز دیگر فرصت داریم. نظر من در این مورد زیاد مهم نیست. بلکه مهم اینست که بازیکن من امروز نتوانست به میدان برود و دلیلش هم واضح است که او مثل دیگر بازیکنان تمرین نکرده است. وضعیت ما از این قرار است و تا این لحظه چیزی عوض نشده".

پاری‌سن‌جرمن در نخستین بازی در هفته دوم لیگ فرانسه برابر رن تن به شکست داد. این در حالیست که نیمار ستاره جنجالی این باشگاه به دلیل مصدومیت، تیمش را همراهی نتوانست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала