خودسری سازمان های همجنس بازان

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر خودسری سازمان های همجنس بازان
خودسری سازمان های همجنس بازان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروغ زمان پرابلم محسوب نمی شود، وقتیکه راستی ارزش نداشته باشد.

دینیس پراگر (Dennis Prager) در مطلب منتشره در نشریه The National Review (امریکا) می نویسد، تقریباً هر هفته موضوع نو بوجود می آید که توجه تمام کشور را بخود جلب میکند. اما در حال که ما توجه خود را کاملاً بر رئیس جمهور دونالد ترامپ، کمپنی گوگل، شارلوتزویل، روسیه، سلب اعتماد، جفری اپشتاین، انتخابات بعدی، نژادپرستی، جنگ تجارتی با چین ، جنبش MeToo # و بسیاری موضوعات دیگر متمرکز نموده ایم، سازمان های همجنسگرایان (LGBTQ) بدون سر و صدا کار خود رادر باره از بین بردن موازین اخلاقی، تمسخر بر نظام آموزشی و تخریب زندگی مردم که شک هم نمی برند و محروم کردن اطفال از معصومیت ادامه می دهند. اگر فکر می کنید این اغراق است، من چند مثال می آورم.

همجنسگرایان سپورت زنان را از بین می برند

در ماه جولای، یک وزنه بردار transgender در بازی های اقیانوس آرام 2019 در ساموآ موفق به کسب چندین مدال شد. لورل هوبارد از نیوزلند دو مدال طلا و یک نقره در سه دسته در بین بانوان با وزن بیش از 87 کیلوگرم بدست آورد. از نظر جسمی، هوبارد مرد است.

Однополая пара - اسپوتنیک افغانستان
برگزاری مسابقات همجسگرایان در آسیا

سال گذشته در کانکتیکات، دو دانش آموز پسر زیست شناسی در مسابقات دولتی دوش و میدانی زنان شرکت کردند. آنها در مسافت های 100 و 200 متر مقام های اول و دوم را از آن خود کردند.

از آنجایی که جهان غرب آماده است، تا به الزامات جامعه LGBTQ بپردازد، مهم نیست که این الزامات برای ورزشکاران زن - مردانی که خود را زن می دانند، چقدر ناعادلانه است که اکنون اجازه رقابت با زنان کسب کرده اند. و آنها همیشه برنده می شوند.

انکار از جنس زن و مرد – قبلاً هنگام تولد

آسوشیتدپرس (Associated Press) می نویسد:" والدین می توانند جنسیت "X" را نیز برای نوزاد انتخاب کنند. شهر نیویورک به کالیفرنیا، اوریگون و ایالت واشنگتن در مورد ثبت جنس نامشخص در شناسنامه پیوسته است. همین تغییرات در ماه فبروری در نیوجرسی اجرا می شوند. "

کدام فیصدی امریکایی ها صادقانه معتقد اند که فرزندان شان خوشبخت خواهند بود، اگر از والدین به دنیا بیایند که نمی خواهند جنسیت خود را از بدو تولد به عنوان زن یا مرد تعیین کنند؟ از طرف دیگر، چند نفر از ما معتقدند که چنین والدینی نوعی خشونت علیه کودکان را انجام می دهند؟

محرومیت فرزندان از معصومیت و والدین – از حیثیت

آسوشیتدپرس (Associated Press) اخیراً گزارش داد كه "كالیفرنیا دستورالعمل های آموزش جنسی را برای معلمان مدارس دولتی اصلاح كرده و معلمان اکنون باید در مورد هویت جنسی با كودكان در کودکستان ها صحبت كنند."

تاتیانا دزیوباک، معلم کودکستان ساکرامنتو، اعتراض کرد: "من نباید این کار را آموزش دهم. این وظیفه والدین است ".

تخریب استانداردهای آموزشی

هفته گذشتهCNN  گزارش داد:

والی ایلینویز پریتزکر قانونی را امضا کرد که براساس آن مکاتب دولتی باید در باره سهم نمایندگان جامعه LGBTQ صحبت کنند ...

این قانون تصریح می کند که "در مدارس دولتی، تاریخ باید نقش و سهمی همجنسگرایان را در تاریخ کشور و این کشور توضیح نماید."

برابری ایلینویز، بزرگترین سازمان حقوق بشر LGBTQ در ایالت، از این قانون حمایت کرد و اظهار داشت که چنین دوره ای می تواند "تأثیر مثبتی بر عزت نفس دانش آموزان داشته باشد و همسالان خود را تحمل کند".

کنگرس ایالات متحده خواستار دسترسی آزاد دانش آموزان به منابع LGBT«دگرباشان جنسی» است - اسپوتنیک افغانستان
کنگرس ایالات متحده خواستار دسترسی آزاد دانش آموزان به منابع LGBT«دگرباشان جنسی» است

سونو چاندو (Sunu Chandy ) از مرکز ملی حقوق زنان افزود: "هیچگونه تحقیق وجود ندارد که تأیید کند که مشارکت transgender در تیم ها با توجه به هویت جنسیتی شان باعث عدم تعادل در رقابت می شود."

چطور این افراد می توانند اینقدر صریح دروغ بگویند؟ اما دروغ زمان پرابلم محسوب نمی شود، وقتیکه راستی ارزش نداشته باشد. سازمان های همجنسگرایان به همان روشی که کمونیست ها از کارگران مراقبت می کردند، از لزبین ها، همجنسگرایان ، دوجنسگرا و افراد مربوط به آنها مراقبت می کنند. آنها از آنها به عنوان پوششی برای رسیدن به هدف واقعی خود- برای از بین بردن تمدن ما- استفاده می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала