Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار، قمار بزرگ برای سه باشگاه

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور Russia World Cup Brazil Training
نیمار جونیور  Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه اسپانیایی اسپورت گفته است که ماجرای جذب نیمار برای سه باشگاه رئال، بارسا و پی‌اس‌جی به یک قمار بزرگ تبدیل شده است که برنده آن مشخص نیست.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپورت اسپانیا، ماجرای جذب نیمار برای برای دو غول بزرگ اسپانیا "رئال مادرید و بارسلونا" و از سوی هم به باشگاه کنونی او "پاری‌سن‌جرمن" شبیه یک قمار بزرگ شده است که برنده آن مشخص نیست. بارسلونا هنوز هم برای جذب این ستاره برازیلی مصمم است. آبی‌اناری‌ها نیمار به عنوان بازیکن قرضی به علاوه خرید دائمی و معاوضه یک بازیکن که احتمالا ایوان راکتیج است، به نیوکمپ منتقل کند.

توماس دخل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توخل: تنها گزینه خروج نیمار، جانشین او است

این در حالیست که رئال مادرید به دلیل اینکه قادر به واگذاری بیل و خامس نبوده، اکنون چه از دید فوتبالی و از نظر مالی، این باشگاه با مشکلات بسیاری روبرو است که انتقال نیمار به سنتیاگو برنابئو را دشوار کرده است. این نشریه معتقد است که برای سرنوشت نیمار میتوان هر نتیجه‌ای را تصور کرد: نیمار هم می‌تواند راهی بارسلونا شود هم به رئال. اما از گزینه سوم و بنا بر گفته‌های توماس توخل، حفظ او در پی‌اس‌جی است، نیز ممکن است. این نشریه گفت است که بارسلونا در حال حاضر با مشکل مالی روبرو است و سران این باشگاه توانایی پرداخت مبلغ پیشنهادری پاریسی‌ها ندارد. بارسلونا تاکنون برای حل این موضوع قدم مهمی برداشته و مالکوم و کوتینیو را واگذار کرده است. بارسا می‌داند که تا روز 2 سپتامبر زمان دارد و معتقد است فشار در آخرین لحظه می‌تواند پی‌اس‌جی را زیر فشار بگذارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала