Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی برای فروش نیمار 2 بازیکن رئال را می‌خواهد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч за третье место. Бразилия - Нидерланды نیمار
Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч за третье место. Бразилия - Нидерланды نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری‌سن‌جرمن خواستار وینیسیوس و رافائل واران به عنوان بخسی از قرارداد مبادله رئال مادرید برای نیمار شده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از دیلی میل، باشگاه پاری‌سن‌جرمن در قبال فروش نیمار به رئال مادرید، دو بازیکن را از این تیم می‌خواهد. این باشگاه فرانسوی رافائل واران و وینیسیوس جونیور را به عنوان بخشی از فروش نیمار به کهکشانی‌ها درخواست کرده است. نیمار 27 ساله مدنظر بارسلونا نیز قرار دارد و این دو تیم اسپانیایی رقابت سختی برای خرید این بازیکن در پیش دارند.

(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار، هنوز سوژۀ گفتگوهای داخلی بارسا است

بمب بزرگ نقل و انتقالات این تابستان بدون شک نیمار است. در حال حاضر کهکشانی‌ها دست بلند نسبت به بارسلونا دارد. در این لحظات، رئال مادرید از لحاظ شانس رسیدن به نیمار وضعیت کاملا بهتری نسبت به آبی‌اناری‌ها دارد و در ساعات آینده، تماس‌های بین رئال و پی‌اس‌جی شدت بیشتری به خود خواهد گرفت که می تواند پایانی باشد بر رویای بارسا.

پیروزی قاطعانه رئال برابر سلتاویگو در هفته نخست لالیگا تغییری در تصمیم‌های مدیران رئال نگذاشته است. آنها جذب نیمار را از چند جهت مهم میدانند. هم حضور نیمار باعث قدرتمندترشدن رئال می‌شود و هم اینکه در همین شروع فصل، به بارسا ضربه روحی بزرگی وارد خواهد شد.

نیمار در فصل جدید لیگ فرانسه برای پاری‌سن‌جرمن بازی نمی‌کند و این تیم در بازی دوم خود برابر رن شکست را پذیرا شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала