Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی اتلتیکومادرید در دربی مادرید

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر اتلتیکو مادرید
اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتلتیکومادرید با پیروزی برابر رقیب همشهری خود فصل جدید رقابت‌های لالیگا را شروع کرد.

به گزارش اسپوتینک، در آخرین بازی هفته اول لالیگا، اتلتیکومادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برابر ختافه به میدان رفت و توانست با نتیتجه یک بر صفر به‌سختی ختافه را شکست دهد و سه امتیاز را به دست آورد. ختافه شروع بهتری داشت، اما این اتلتیکومادرید بود که بازی مورد نظرشان را به نمایش گذاشتند و این آلوارو موراتا بود که در دقیقه 23 توانست دروازه مهمان را با ضربه سر باز کند.

بازی به صورت متعادل ادامه داشت. اما داور میدان به دلیل خطای خورخه مولینا روی توماس به این بازیکن کارت زرد داد. اما چند لحظه نگذشته بود که داور با مشاهده دقیق صحنه، به این بازیکن کارت سرخ داد و مهمان ده نفره به بازی ادامه دادند. دقایقی بعد رنان لودی هم کارت قرمز دریافت کرد. مدافع اتلتیکو در مدت 2 دقیقه با دو کارت زرد جریمه شد. هر دو تیم 10 نفره به رختکن رفتند. در نیمه دوم اتلتیکو بازی بهتری به نمایش گذاشت. ژائو فلیکس در یک حرکت زیبا چند بازیکن ختافه را پشت سر گذاشت و زمانی که به محوطه رسید با خطا متوفف شد. داور برای اتلتیکو پنالتی اعلام کرد اما موراتا ضربه توسط دروازه‌بان حریف به کارنر فرستاده شد.

در هفته نخست لالیگا شکست بارسلونا و پیروزی قاطع رئال مادرید از نتایج قابل توجه بود. آبی‌اناری‌ها مغلوب اتلتیک بیلبائو شدند. یک روز پس از آن رئال مادرید در نبود خریدهای جدیدش توانست سلتاویگو را 3 بر 1 شکست دهد. همچنین سویا با هدایت یولن لوپتگی با دو گل اسپانیول را شکست داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала