Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی، پیشنهاد جدید بارسا برای نیمار را رد کرد

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico.
Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن، پشنهاد جدید بارسلونا برای بازگرداندن نیمار را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از ESPN اسپورت، بارسلونا در تازه‌ترین اقدام خود برای بازگرداندن قرضی نیمار با بند خرید را که پی‌اس‌جی ارائه داده، از سوی این باشگاه پاریسی رد شده است.

نیمار ستاره برزیلی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اولویت نیمار بازگشت به بارسلونا است اما این تنها گزینه او نیست

مذاکرات آبی‌اناری‌ها برای بازگرداندن این ستاره برازیلی به نیوکمپ به نتیجه نرسیده است و کاتالانی‌ها هنوز در تلاش به خدمت گرفتن ستاره سابق تیمش است. این درحالیست که رئال مادرید نیز شرایط این ستاره برازیلی به شدت زیر نظر دارد. سران پی‌اس‌جی پیش از این گفته‌اند که درهای خروجی باشگاه به روی نیمار باز است اما این ستاره برازیلی تنها در صورتی می‌تواند پارک‌دوپرنس را ترک کند که باشگاهی حاضر شود حداقل 222 میلیون یورو بپردازد. دو سال پیش این باشگاه همین رقم را برای فعال کردن بند فسخ نیمار به بارسلونا پرداخته بود.

سران این باشگاه فرانسوی معتقدند که حتا اگر با پیشنهاد انتقال قرضی نیمار به نوکمپ موافقت کنند، بارسلونا توان فراهم کردن بودیجه لازم برای فعال کردن بند خرید این بازیکن بزریلی را ندارد. این ستاره برازیلی، در دو فصل اخیر در 58 بازی 51 گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده و هر دو فصل اخیر دچار مصدومیت‌های جدی هم داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала