Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طوفان هریرود 1 سیمرغ البرز 0 ؛ پیروزی خفیف مدافع عنوان قهرمانی در گام نخست

© Photo / APLطوفان هریرود
طوفان هریرود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فصل هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال افغانستان با برتری خفیف مدافع عنوان قهرمانی مسابقات آغاز شد.

به گزارش اسپوتینک، تیم های فوتبال طوفان هریرود و سیمرغ البرز در دیدار افتتاحیه فصل هشتم لیگ برتر فوتبال افغانستان از ساعت 19 به وقت کابل با قضاوت حلیم آغا شیرزاد از گروه اول رقابت ها به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود مدافع عنوان قهرمانی مسابقات به کار خود پایان داد.

لیگ برتر فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تساوی بدون گل طوفان و سیمرغ در نیمه اول

نیمه نخست این دیدار چنگی به دل نزد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. با شروع نیمه دوم اما فشار حملات دو تیم به روی دروازه ها زیاد شد تا این که سرانجام غلام نبی اسحق زی ذر دقیقه 69 قفل دروازه سمیرغ را شکست و گل اول دیدار را برای مدافع عنوان قهرمانی رقابتها به ثمر رساند.

در این مسابقه در دقیقه 83 فیض محمد فیض بازیکن تیم فوتبال سیمرغ البرز پس از برخورد با رحمت الله خیرخواه با کارت سرخ مستقیم داور از بازی اخراج شد.

دیدار دو تیم در حالی با پیروزی طوفان به کار خود پایان داد که استقبال نسبتا خوبی از این مسابقه شده و نزدیک به 4 هزار علاقه مند فوتبال از نزدیک نیمه اول این مسابقه را تماشا کرده اند.

فردا از ساعت 18 به وقت کابل در دومین دیدار این رقابت ها از گروه B تیم های شاهین آسمایی و د میوند اتلان به مصاف هم خواهند رفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала