Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرداخت 375 هزاردالر حق السکوت از سوی رونالدو به مدعی تجاوز

© REUTERS / Jason Cairnduff/Action ImagesФутболист Криштиану Роналду во время пресс-конференции
Футболист Криштиану Роналду во время пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو 375 هزار یورو حق‌السکوت به کاترین مایورگا پرداخته است که مدعی است رونالدو در سال 2009 به او تجاوز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از تی ام زی، با آن که قضیه تجاوز رونالدو اخیراً مختومه اعلان شده بود و کاترین مایورگا موافقت کرده بود که جزئیات پرونده تجاوز را رسانه‌یی نمی‌سازد.

Portuguese ace Ronaldo passes among enthusiast fans as he arrives to undergo medical checks at the Juventus stadium in Turin, Italy, Monday, July 16, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جزئیات پرونده تجاوز رونالدو فاش می‌شود

حالا مایورگا شکایتی را علیه رونالدو ثبت کرده است و رونالدو نیزاسناد تازه‌ای را به دادگاه ارائه و از دادستان خواسته‌ است پرونده را مختومه اعلام کند و جزئیات آن را فاش نسازد زیرا قبلاً با مایورگا در این مورد تفاهم کرده است.

رونالدو مدعی شده است که با وجود آن‌که به کاترین مایورگا تجاوز نکرده است به وی 375 هزار دالر حق السکوت در سال 2010 پرداخته است.

رونالدو در اسناد ارائه شده می‌پذیرد که با پرداخت 375 هزار دالر در سال 2010 با مایورگا تفاهم کرده است و به دادگاه می‌گوید پرداخت این پول به معنای پذیرش گناه نیست و فقط به مقصد فاش نشدن جزئیات و دور ماندن رسانه‌ها از این مسئله بوده است.

اکنون دادستان دادگاه باید تصمیم بگیرد که در نهایت آیا شکایت مایورگا پذیرفته شود و یا قضیه مختومه اعلان شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала