Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام جهانی CONIFA در معرض خطر لغو

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال
فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسابقات جام جهانی برای ملل فراموش شده یا CONIFA به دلیل نداشتن میزبان در خطر لغو شدن قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، کنفدراسیون فوتبال انجمن های مستقل موسوم به CONIFA که بر تیم های ملی غیر فیفا از جمله جمهوری های خود اعلام شده، و نظارت بر فوتبال را نظارت می کند، آخرین جام جهانی فوتبال خود را تابستان گذشته در لندن برگزار کرد و اما حالا پیشنهاد سومالیلند تنها منطقه خودمختار بود که در جلسه کمیته اجرایی CONIFA برای رأی دادن در جنوری پیشنهاد شد.

تیم هایی که قبلا به جام جهانی فوتبال 2020 صعود کرده اند: عبارتند از: ماپوچه، سومالی لند (به عنوان میزبان بخاطر نبود میزبان دیگر) کارپاتالجا، صحارای غربی، اوسِتیای جنوبی، دارفور، متبیلیلند، کابیلیا می باشند.

اعضای کمیته اجرایی CONIFA در اوایل سال 2019 برای بررسی مقدماتی به سومالیلند سفر کردند و در آن زمان راضی شدند و در اوایل سال جاری میلادی نیز، جیمز اسکات مدیر جرسی، اصرار داشت که وی طرفدار مخالف توصیه های وزارت خارجه انگلستان و سفر به منطقه نبوده و در برابر ایده سومالی لند برای میزبانی این مسابقات مقاومت نشان داد.

یکی از منابع گفته است که سازمان CONIFA اکنون در تلاش است تا میزبان جایگزینی را به موقع پیدا کند، تا مسابقات به پیش برود اما رفتن به لندن نیز بودیجه مالی نیاز دارد که تا کنون سازمان آنرا نیز نتوانسته تامین نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала