اعلام پیشتیبانی شورای سرتاسر قوم «احمدزی» از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی

© Photo / Facebook/AAاعلام پیشتیبانی شورای سرتاسر قوم «احمدزی» از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی
اعلام پیشتیبانی شورای سرتاسر قوم «احمدزی» از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عبدالله عبدالله، یک تن از نامزدان ریاست جمهوری، امروز (پنجشنبه، 30 اسد) در یک گردهمایی انتخاباتی، می‌گوید که در صورت پیروز شدن در انتخابات ریاست جمهوری، تهداب مردم سالاری و مشارکت مردم در قدرت را به‌گونه راستین به تمثیل خواهد گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، رئیس دسته انتخاباتی ثبات و هم‌گرایی، می‌گوید که تهداب نظام آینده سیاسی در کشور مبتنی بر وحدت ملی به گونه راستین گذاشته خواهد شد تا هر قوم و زبان خود شان را در نظام شریک بدانند.

عبدالله: اجازه داده نشود تا یک گروه دروغگو دوبارۀ بر مردم حاکم شود - اسپوتنیک افغانستان
عبدالله: اجازه داده نشود تا یک گروه دروغگو دوبارۀ بر مردم حاکم شود

آقای عبدالله، می‌گوید: «تصمیم شما ملی و تاریخی است و پشیمان نخواهید شد، وحدت ملی را به گونه راستین تمثیل می‌کنم و هر زبان و هر قوم برادر ما است و مشارکت در نظام یک مشارکت ملی خواهد بود».

در همین حال در گردهمایی امروزی این دسته انتخاباتی، شورای سرتاسری قوم «احمدزی» پشتیبانی خود را از این دسته انتخاباتی در انتخابات پیش‌رو اعلام کرد.

اعضای شورای سرتاسر قوم «احمدزی» می‌گویند که آنان دسته انتخاباتی را حمایت می‌کنند، که برنامه‌های عوام فریبانه نداشته باشند و مبارزه جدی با تعصب و قوم پرستی را در پیش گیرد.

زمری احمدزی، رئیس این شورا، اظهار می‌دارد: «ما حمایت می‌کنیم از عبدالله به علت این که داکتر اشرف غنی احمدزی ازهمین قوم کمپاین را آغاز کرد و با غنی هم‌کاری کردیم، اما درپنج سال خواست‌های مردم عملی نشد و وعده‌های داده شده فراموش گردید».

با این حال، آقای عبدالله، نیز تأکید می‌ورزد که برای آمدن صلح درافغانستان آماده هر گونه قربانی است.

آقای عبدالله، میافزاید: «اطمینان می‌دهم که به خاطر صلح که قابل قبول به افغان‌ها باشد از چوکی و بل از سر و جان خود تیر استم تا خواست مردم تحقق پیدا کند».

 دسته انتخاباتی، ثبات و هم‌گرایی به دسته انتخاباتی دولت ساز فرا خوان مناظره داده می‌گوید که باید به مردم درباره کارکردهای ناکام و برنامه‌های آینده شان به مردم وضاحت دهد تا مردم سرنوشت شان را با ذهن باز رقم بزنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала