رونالدو با آوردن پسرش به خانه دوران کودکی خود او را شوکه کرد

© REUTERS / Arnd Wiegmann رونالدو با آوردن پسرش به خانه دوران کودکی خود او را شوکه کرد
 رونالدو با آوردن پسرش به خانه دوران کودکی خود او را شوکه کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتگالی یوونتوس، پسرش را به خانه‌ای برد که این ستاره دنیای فوتبال دوران کودکی خود را در آن گذرانده بود.

به گزارش اسپوتنیک کریستیانو رونالدو، ستاره پرتگالی یوونتوس پس از سفر تفریحی به زادگاهش، می گوید فرزندش از سطح زندگی او در دوران کودکی شگفت زده شده است.

کریستیانو رونالدو، می گوید که پسرم را به خانه دوران کودکی خود آوردم، وی رو به من کرد و گفت؛ پدر، تو اینجا زندگی می‌کردی؟ او نمی‌توانست چنین چیزی را باور کند. این ستاره پرتگالی یوونتوس می گوید، مردم فکر می‌کنند همه چیز در این دنیا راحت به دست می‌آید. کیفیت زندگی، خانه، موتر، لباس وغیره سعی می‌کنم به پسرم و به همه کودکان بفهمانم  که هیچ موفقیتی آسان به دست نمی‌آید.

Игрок ФК Реал Мадрид Криштиану Роналду целует полученный трофей за лучшего игрока года по мнению УЕФА - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو: دلیل تفاوت من با مسی، تنوع در تیم‌ها و قهرمانی‌هایم است

او گفت که خیلی هیجان ‌زده بودم که فززندم ببیند من کجا بزرگ شده‌ام و به همین دلیل او را به زادگاهم آوردم. او قبل از این هم مادیرا و محل اقامت من در «مارکز پومبال» را می‌شناخت. پسرم با من به اینجا آمد. هنوز هم تعدادی از کسانی که در آن زمان اینجا زندگی می‌کردند در محل ساکن هستند. صادقانه بگویم من این زندگی را پشت سر گذاشته بودم و چون انتظار نداشتم دوباره این افراد را ببینم، به همین خاطر ملاقات آن‌ها کمی مرا تحت تأثیر قرار داد.

رونالدو از سال 2018 در یوونتوس بازی می کند ، پیش از این نیز در رئال مادرید ، منچستر یونایتد و اسپورتینگ بازی کرده است. این بازی کن پنج بار قهرمان جام قهرمانان شدند و بهترین گلزن تاریخ این مسابقات با وارد کردن (126 گل) شده است.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала