تلفات سنگین طالبان به شمول مسئول اقتصادی آنها در غزنی

© Photo / moi / moiتلفات سنگین طالبان به شمول مسئول اقتصادی آنها در غزنی
تلفات سنگین طالبان به شمول مسئول اقتصادی آنها در غزنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسئول نام‌نهاد کمیسیون اقتصادی طالبان براى مرکز غزنی، به شمول ۲۱ جنگجوی این گروه طى عملیات نیروهاى ویژه کشته شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرنامه، نیروهای امنیتی در ولایت غزنی در گزارشی افزوده اند که شب گذشته مسئول اقتصادی گروه تروریستی طالبان به شمول 21 عضو دیگر این گروه در عملیات نیروهای ویژه امنیتی کشته شدند.
گفتنیست که این عملیات در قریه نوغی و قره‌باغ مرکز غزنی انجام شده است که در نتیجه بالای این گروه شورشی یکی از سرگروه و 21 عضو دیگر آنان کشته شدند و نیز افزودند که برای نظامیان و غیر نظامیان آسیبی نرسیده است.
همچنان گزارش داده شده است که در این عملیات وسایل حمل و نقل آنها و مقدار زیادی سلاح و مهمات به دست نیروهای نظامی افغانستان افتاده و ازبین برده شده است.
قابل یادآوریست که چندی پیش وزارت امور داخله با نشر خبری افزوده بود که نیروهای فرماندهی قطعات خاص پولیس، یک عملیات ویژه را در مربوطات ولسوالی نجراب ولایت کاپیسا راه اندازی نموده بودند.
در پی این عملیات که در روستای «آهنگران» ولسوالی متذکره راه اندازی شد، عبدالاحد مشهور به «ذولفقار» معاون والی نام نهاد گروه تروریستی طالبان برای ولایت پنجشیر و همچنان مسوول کمیته نظامی طالب در آن ولایت، همراه با 5 تن از زیردستانش در ولسوالی نجراب کشته شدند.

در خبرنامه آمده بود که در این عملیات، چندین میل جنگ افزار سبک و سنگین این گروه به شمول؛ بم های دستی، راکت انداز ها و تجهیزات نظامی بدست این نیروها افتاده و نیز چندین واسطه نقلیه آنان تخریب گردیده است.

ذولفقار از جمله تروریستانی بود که در فعالیت های تخریبی و تروریستی و ناامنی ها در ولایت کاپیسا و ولایت های همجوار آن نقش اساسی داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала