Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد 61 میلیونی اینتر برای سانچز

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر سانچز
سانچز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انتقال الکسیس سانچز به اینتر میلان نزدیک به عملی شدن است، اما منچستریونایتد همچنان در انتظار پرداخت بدهی اولدترافورد به 61 میلیون پوند شگفت انگیز در سه سال آینده است.

به گزارش اسپوتنیک، دیروز چهارشنبه گفتگوهای بیشتر بین دو باشگاه و نماینده سانچز "فرناندو فلیسویچ" برگزار شد. با وجود این که اینتری ها امیدوار بودند که در زمان آغاز سری آ در پایان این هفته، توافق با سانچز نهایی شود و باشگاه ایتالیایی تمایل به پرداخت دستمزد کامل این بازیکن 30 ساله (در هفته 400 هزار) پوند است.

ALEXIS SANCHEZ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سانچز در یک قدمی اینتر

اینتری ها تقاضا دارند تا رقم فسخ قرارداد این بازیکن در طول مدت معامله قرضی این بازیکن پرداخت شود و اگر سانچز تحت تأثیر قرار گیرد نراتزوری  همچنین آماده پرداخت 14 میلیون پوند برای دایمی کردن قرارداد وی در پایان فصل می باشد.

آنتونیو کونته، که قبلاً روملو لوکاکو را برای تقویت حمله خود خرید، به دنبال تقویت بیشتر قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اروپا است اما باشگاه اینتر قصد ندارد کل قرارداد ستاره شیلیایی را پرداخت نماید و دستمزد فعلی او را بپردازد.

مسئله جداگانه ای نیز وجود دارد که اگر سانچز به صورت قرضی انتقال یابد، چه اتفاقی می افتد، اما اینتر تصمیم می گیرد گزینه خود را انتخاب نکند. این باعث می شود یونایتد در 10 ماه زمان با همین مسئله روبرو شود، امسال 10 میلیون پوند برای این کار پرداخت کرده است تا بتواند تجارت خود را در جای دیگر انجام دهد.

البته این در حالیست که از دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس به عنوان دیگر گزینه اینتر یاد می شود که احتمالاً در تعویض مبادله ای با مائورو ایکاردی منتقل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала