Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ریوالدو: من با حضور نیمار در یوونتوس موافق هستم

عضو شوید
ریوالدو، ستاره سابق تیم ملی فوتبال برازیل و باشگاه بارسلونا به این باور است که نیمار هر چه زودتر پاریس را ترک کند و هم‌بازی با رونالدو شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از توتو اسپورت، ریوالدو، ستاره پیشین تیم ملی فوتبال برازیل و باشگاه بارسلونا به این باور است که نیمار پاریس را ترک کند. این ستاره سابق کاتالانی‌ها گفته است که حضور نیمار در یوونتوس و هم‌بازی‌شدن با کریستیانو رونالدو به سود این بازیکن است.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پی‌اس‌جی بخاطر توهین نیمار جریمه شد

روالدو در ادامه صحبت‌های در پیوند به حضور نیمار در یوونتوس گفت: "حضور او در پاریس اصلا خوب نیست. این بسیار دشوار است که هواداران تیمی که او در ان بازی می‌کند علیه او شعار دهند. به نظر من بهتر است او پاریس را ترک کند. این بسیار جذاب خواهد بود که نیمار هم‌بازی با رونالدو شود. نیمار می‌تواند بخش زیادی از مسوولیت‌های رونالدو را به دوش گیرد".

از یوونتوس به عنوان یکی از مشتریان جدی نیمار نام‌برده می‌شود. گمانه‌زنی‌ها درباره تیم بعدی نیمار هم‌چنان ادامه دارد. در تازه‌ترین مورد، گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده است که یوونتوس نمی‌تواند با نیمار قرارداد امضا کند. چون مبلغ درخواستی پاری‌سن‌جرمن بیش از اندازه بلند است و بانوی پیر توانایی پرداخت این مبلغ را ندارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала