تأکید شهاب حکیمی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بر تأمین صلح

© Mohammad Shohab Hakimi-FBشهاب حکیمی
شهاب حکیمی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آقای حکیمی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامۀ پیکارهای انتخاباتی‌اش به قرغه و پغمان رفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، شهاب حکیمی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در میان مردم در پغمان و قرغه، گفت که با این حرکت خواسته است دیدگاه‌های مردم را دربارۀ برگزاری انتخابات و روند صلح بداند.

او در این باره افزود: «همرای باشنده‌گان پغمان، همرای دکانداران، همرای همه صحبت کردیم؛ ما دریافتیم که مردم افغانستان تشنه صلح استند».

آقای حکیمی، در بخش دیگر از سخنان، بر برگزاری انتخابات تأکید کرد، اما گفت که اولویت او رسیدن به صلح است. در همین حال، شماری از باشنده‌گان قرغه و پغمان که با آقای حکیمی گفت‌وگو کردند، می‌گویند که آن‌ها نیز به صلح اولویت می‌دهند.

در همین حال شماری از باشنده‌گان این مناطق کابل، می‌گویند که حتا نمی‌دانند که انتخابات ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد.

احمد میلاد یک باشنده ولسوالی پغمان می گوید که به دلیل تقلبات گسترده در انتخابات های قبلی، بسیاری نمی خواهند در انتخابات شرکت کرده و رأی بدهند.

لارم به ذکر است که انتخابات ریاست‌جمهوری، قرار است به تاریخ ششم ماه میزان برگزار شود. پیکارهای انتخاباتی نامزدان از ششم ماه اسد رسمأ آغاز شده، اما تا اکنون شماری از نامزدان انتخابات ریاست‌جمهوری، پیکارهای انتخاباتی شان را آغاز نکرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала