Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در جذب نیمار از بارسا پیشی گرفته است

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کالافات، رییس بین المللی رئال مادرید در پاریس حضور دارد تا انتقال نیمار را تکمیل کند و رئال مادرید می خواهد هفته آینده نیمار را در برنابئو معرفی کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید و بارسلونا امروز تمام تلاش شان را برای جذب نیمار انجام خواهند داد تا این بازیکن را جذب کنند.

Lionel Messi, jugador de la selección argentina - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شاکی بودن مسی در قضیه انتقال نیمار

به گزارش اسپورت، رئال مادرید چانس بیشتری برای جذب نیمار دارد زیرا این تیم می‌تواند خواست‌های پی اس جی را تکمیل کند وبا پرداخت پول زیاد و چند بازیکن این انتقال را نهایی سازد.

یکی دیگر از عواملی که به نفع رئال مادرید است این که بارسا در این تابستان پول نقد برای پرداخت در انتقال نیمار ندارد، به همین دلیل آنها بدنبال قرض گرفتن نیمار اند اما باشگاه پی اس جی نمی‌خواهد نیمار را قرض بدهد وخواهان فروش او است.

عامل دیگر روابط خوب پرز با ناصر الخلیفی مالک باشگاه پی اس جی است و پرز خودش از این شیخ عرب خواسته که نیمار را به رئال مادرید به فروش برساند.

این عوامل باعث افزایش اعتماد به نفس رئال مادرید شده است و آن‌ها باور دارند که به زودی کار انتقال نیمار به پایان می رسد و حتی ممکن است ستاره برازیلی هفته آینده در سانتیاگو برنابئومعرفی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала