آمادگی یمن برای پرتاب راکت بالستیک به تل آویو

© AP Photo / Hani Mohammedآمادگی یمن برای پرتاب راکت بالستیک به تل آویو
آمادگی یمن برای پرتاب راکت بالستیک به تل آویو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شورشیان یمنی با هواپیماهای بدون سرنشین و موشک های بالستیک آماده حمله به تل آویو هستند.

به گزارش اسپوتنیک، در پس زمینه اطلاعات در مورد اینکه وزارت دفاع اسرائیل در حال بررسی امکان انجام حملات به خاک یمن است ، و دلیل این امر هم همکاری نزدیک این کشور با ایران نامبرده می شود ، حوثی ها نیز امکان انجام حملات به خاک اسرائیل را مستثنی نمی دانند.

سیستم های دفاع راکتی عربستان سعودی  ماموریت شان را با از دست دادن یک راکت بالستیک که به "الدمام" شلیک شده بود، ماموریت خود شکست خوردند.

 

جنگ در یمن - اسپوتنیک افغانستان
عنقریب جنگ در یمن خاتمه میابد

بدون شک اسرائیل دورتر است ، با این حال ، براساس برخی گزارش ها، راکت های بالستیک حوثی ها قادر به هدف قرار دادن اهداف در مسافت حداکثر 2 هزار کیلومتر هستند که این مسافت برای پوشاندن کل قلمرو اسرائیل کافی است.

به گفته تحلیلگران ، تا زمانی که اسرائیل بخواهد مداخله نکند ، شورشیان یمنی چنین تلاشی نخواهند کرد، با این حال، همانطور که زمان نشان می دهد، عربستان سعودی  با داشتن ده‌ها سیستم دفاع موشکی پاتریوت ، در معرض رگبار هواپیماهای بدون سرنشین و موشکهای بالستیک یمن قرار دارد.  

پیشتر منابع خبری یمن پرده از بزرگ‌ترین عملیات پهپادی‌ نیروهای مسلح این کشور علیه عربستان برداشتند و اعلام کردند که ارتش این کشور با 10 دستگاه بدون سرنشین ، تأسیسات نفتی آرامکو عربستان در الشیبه را هدف قرار داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала