Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا برای بازگشت نیمار دمبله را می فرستد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور بازیکن برزیلی Russia World Cup Brazil - Mexico
نیمار جونیور بازیکن برزیلی   Russia World Cup Brazil - Mexico - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارش های نشر شده می رساند که بارسلونا با سومین پیشنهاد برای نیمار، باز خواهد گشت و از جمله دمبله را به عنوان یک سازنده، در تلاش برای متقاعد کردن پاری سن ژرمن به فروش نیمار می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار با شکستن رکورد جهانی دنیای فوتبال و با رقم 222 میلیون یورو در 2017 راهی فرانسه شد اما برای بازگشت این بازیکن به نیوکمپ، تا کنون دو پیشنهاد بزرگ بارسلونا از سوی پاریسی ها رد شده است.

Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شک نیمار در مورد پیشنهاد بارسا

پیشنهاد اولی شامل فیلیپه کوتینیو، ایوان راکیتیچ و 80 میلیون یورو بود که رد شد و سپس درخواست کاتالان ها برای قرارداد قرضی با نیمار و گزینه خرید در تابستان آینده با ارزش 190 میلیون بود که از سوی پی اس جی تایید نشد.

با گذشت کمتر از دو هفته قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در 2 سپتامبر، بارسا قصد دارد تا پیشنهاد متناسب با PSG را ارائه دهد.

در سوی مقابل قهرمان فرانسه نیز می تواند مُهلت هر معامله احتمالی را تعیین کند، زیرا می خواهند ترکیب تیمشان در اسرع وقت نهایی شود، بنابراین پیشنهاد بعدی بارسا می تواند آخرین پیشنهاد آنها باشد.

باشگاه در مورد یک اقدام بهتر برای نیمار توافق کامل ندارد، اما در حال کار روی فرمولی هستند که امیدوارند با آن بازگشت نیمار در نیوکمپ را تضمین کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала