Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول – آرسنال؛ نبرد برای صدر نشینی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه
ورزشگاه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در هفته سوم لیگ برتر جزیره دو تیم لیورپول و آرسنال از ساعت 09:00 شب به وقت افغانستان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش اسپوتنیک، درهفته سوم لیگ برتر ورزشگاه آنفیلد میزبان دیدار حساس و دیدنی لیورپول و آرسنال خواهد بود، دو تیمی که 6 امتیاز را در پایان هفته دوم لیگ برتر به دست آورده اند و هفته دوم را به عنوان تیم‌های اول و دوم به پایان رساندند.

لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیروزی خفیف لیورپول و سنگین دورتموند

لیورپول در8 بازی آخرش برابر آرسنال در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده، 4 برد و 4 تساوی برابر این رقیب داشته است. بهترین آمار لیورپول برابر آرسنال شکست‌ناپذیری در 14 بازی متوالی بود که سال2000 به ثبت رسید.
اما آرسنال به‌دنبال ثبت سومین پیروزی در ابتدای فصل برای نهمین بار در تاریخ است. آخرین بارآرسنال در سال 2004-05 توانسته بود در سه دیدار ابتدایی به پیروزی رسیده بود.

با توجه به پشینه بازی‌های آخر دو تیم در ورزشگاه آنفیلد این دیدار نیز پرگول پیش بینی می‌شود زیرا  روبرتو فیرمینو تنها یک گل دیگر نیاز دارد تا به اولین برازیلی تاریخ تبدیل شود که در لیگ برتر50 گل می‌زند. او در دیدار قبلی برابر آرسنال هت‌تریک کرد است و دو بازیکن دیگر در خط حمله لیورپول(سانه و صلاح) نیز در بازی‌های خانگی برابر آرسنال همیشه درخشان ظاهر شده اند و موفق به گولزنی شده اند.

آنطرف بازیکنان خط حمله آرسنال در نبود آلیسون بکر می‌توانند به راحتی به آدرین که تازه به این تیم آمده است فشار بیاورند و اوبامیانگ، لاکازت و په‌په باعث آزار خط دفاعی آرسنال شوند.

مصدومان و محرومان

 برای لیورپول آلیسون، کلاین، کیتا ولاورن مصدوم اند و به این بازی نخواهند رسید.

برای آرسنال نیزهکتور بلرین، کیران تیرنی و امیل اسمیت راو مصدوم اند و برای این بازی مهم قابل دسترس نخواهند بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала