Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار در پی اس جی ماندنی شد؟

© AFP 2023 / FRANCK FIFE(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris
(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع نزدیک به باشگاه فرانسوی اعلام کردند، تنش ها میان نیمار و باشگاه پاریسن جرمن کاهش یافته و این بازیکن احتمال دارد از پی اس جی جدا نشود.

به گزارش اسپوتنیک، مدت هاست، ماجرای خروج نیمار از پاریس و پیوستنش به سه تیم بارسا، رئال مادرید و یوونتوس شنیده میشود. این ماجرا به اندازه ای زیاد شده که همه را عاصی کرده است. از خبرنگاران ورزشی گرفته تا مربیان و بازیکنان.

Нападающий сборной Бразилии Неймар  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیشنهاد غیر قابل رد بارسا برای جذب نیمار

در حالی که خبر مذاکره و سفر مدیران رئال به پاریس برای انتقال نیمار رد شد، امروز روزنامه اکییپ فرانسه مدعی شده است که قرار است میان نیمار و باشگاه فرانسوی آشتی صورت بگیرد.

البته به گفته این روزنامه قراراست همه چیز تا قبل از بازی فردا مقابل تولوز مشخص شود. با این حال روند مذاکرات انتقال نیمار هیچ پیشرفتی نداشته و این بازیکن برزیلی نه راه پیشش معلوم است و نه پس اش.

هر چند خودش تمایل زیادی برای بازگشت به بارسا دارد، اما به نظر میرسد وی برای خروج از پاریس برای پیوستن به رئال هم آماده است.

این در حالی است که باشگاه پی اس جی حاضر به هر طور معامله ای برای فروش نیمار نیست و تا کنون دو پیشنهاد بارسا و یک پیشنهاد خوب رئال را رد کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала