Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی لیورپول در مقابل آرسنال در شب درخشش صلاح+عکس

© AP Photo / Anthony DevlinLiverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England
Liverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول در حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ برتر در برابر آرسنال به پیروزی رسید.

به گزارش اسپوتینک، دو تیم لیورپول و آرسنال که در دو بازی نخست لیگ به پیروز رسیده بودند و با 6 امتیاز در رده اول و دوم جدول قرار داشتند در هفته سوم  و در ورزشگاه آنفیلد برابر هم قرار گرفتند که این بازی با برتری 3-1  لیورپول به پایان رسید.

در این دیدار هر دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند، شاگردان کلوپ برای پیروزی خود شان را به آب آتش زدند و توانستند که در دقیقه 41 با گول ماتیپ دروازه آرسنال را باز کنند.

نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید و در نیمه دوم لیورپول بیشتر حمله نمود تا گول‌های بیشتری به ثمر برساند و خیالش را بابت پیروزی راحت کند.

تلاش‌های لیورپول ثمر داد و در دقیقه 49 بازی داوید لوئیز مدافع آرسنال به روی محمد صلاح خطا انجام داد و داور پنالتی به سود لیورپول اعلام کرد و صلاح توانست پنالتی را به گول مبدل کند.

این پایان کار نبود و در دقیقه 58 بازی صلاح دوباره موفق به گولزنی شد و دومین گول خودش و سومین گول تیمش را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 3-0 دنبال شود.

شاگردان امری که چیزی به از دست دادن نداشتند؛ پیش کشیدند و توانستند یکی از گول‌های خورده را در دقیقه 85 بازی توسط توریرا پاسخ دهند.

در این بازی لیورپول 25 شوت به سمت دروازه آرسنال داشت و آرسنال 8 شوت به سمت دروازه لیورپول داشت.

این دیدار در نهایت به همین نتیجه به پایان رسید تا آرسنال با 9 امتیاز صدر نشین جدول این رقابت‌ها شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала