مشاور پیشین ترامپ در مورد مشکلات روانی رئیس جمهور صحبت کرد

© AP Photo / Evan Vucciدونالد ترامپ
دونالد ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشاور پیشین رئیس جمهور امریکا معتقد است که دونالد ترامپ به مشکلات شدید روحی مواجه است.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونی اسکاراموچی مشاور سابق رئیس جمهور ایالات متحده ، ادعا می کند که ترامپ دارای مشکلات روحی است که به او اجازه نمی دهد مجدداً برای دوره دوم به عنوان رئیس جمهور امریکا انتخاب شود.

اسکاراموچی در مصاحبه با نشریه امریکایی MarketWatch گفت: "ترامپ 73 ساله است، در پنج سال آینده وی 78 ساله خواهد شد. اکنون نیز رئیس جمهور امریکا از هرطرف مورد حمله قرار دارد. او توانایی های ذهنی خود را از دست می دهد و فکر می کنم او در شرایطی قرار دارد که اوضاع فقط بدتر خواهد شد."

 وی ترامپ را "دیوانه ای دانست که در سراشیبی حرکت می کند".

اعتراف داکتر سابق ترامپ: رئیس جمهور وضعیت سلامتی خود را به من دیکته کرد - اسپوتنیک افغانستان
اعتراف داکتر ترامپ به جعلی بودن تصدیق صحی وی هنگام مبارزات انتخاباتی

در روز‌های اخیر جنگ لفظی میان دونالد ترامپ ومدیر ارتباطات کاخ سفید، آنتونی اسکاراموچی تشدید شده است. اسکاراموچی پیشتر دونالد ترامپ را کله خر نامید و گفت: من فکر می‌کنم او عقلش را از دست داده است. استعداد‌های ذهنی او کاهش یافته است. او هر روز کج خلق‌تر می‌شود. او از یک نژادپرست هم بدتر است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا نیز اخیرا در حساب توییتر خود بار دیگر به انتقاد از «آنتونی اسکاراموچی»، مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید پرداخت.

ترامپ در توییتر نوشت: آنتونی اسکاراموچی یک شخص بسیار ناپایدار و دیوانه است که با دیگر نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری سابق امریکا همکاری می‌کرد و متأسفانه وارد ستاد انتخاباتی من شد. من او را به ندرت می‌شناختم تا وقتی که به مدت 11 روز با بی کفایتی در کاخ سفید بود، حماقتِ خودش را نشان داد و اخراج شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала