عربستان سعودی 371 بورسیه تحصیلی به افغانستان اعطا کرد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر عربستان سعودی 371 بورسیه تحصیلی به افغانستان اعطا کرد
عربستان سعودی 371 بورسیه تحصیلی به افغانستان اعطا کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حکومت سعودی 371 بورسیه تحصیلی در سطح ماستری و دکترا به افغانستان اعطا کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل العربیه، وزارت امور خارجه افغانستان به تازگی اعلام کرد، کشور پادشاهی عربی سعودی 371 بورسیه تحصیلی را به مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا برای دانشجویان افغانستانی اعطا کرده است.

الملك السعودي سلمان بن عبد العزيز - اسپوتنیک افغانستان
علاقمندی شاه عربستان به صلح در افغانستان

وزارت تحصیلات عالی افغانستان نیز در سایت خود خبر اعطای 371 بورس تحصیلی به دانشجویان افغانستانی را منعکس کرده است و در عین حال اعلام کرد شرایط پذیرش در بورس های داخلی و خارجی همان شرایطی را داراست که برای دانشجویان سعودی اعمال می‌شود.

این وزارت نوشته است: بمنظور سهولت در ثبت نام، آدرس انترنتی دانشگاه های که قرار است درآن دانشجویان افغانستانی جذب شوند لیست دانشگاه ها  ضم اطلاع هذا بوده و متقاضیان خویش را بصورت آنلاین در آن ثبت نام نموده و یک کاپی آن را به وزارت تحصیلات عالی نیز تسلیم نمایند.

با در نظر داشت موارد فوق علاقمندان میتوانند  الی تاریخ 10 سنبله 1398 فورم خانه پری شده بورس متذکره و سایر اسناد تحصیلی مورد نیاز"  دیپلوم و ترانسکریپت نمرات مقاطع لیسانس و برای دوره ماستری و دکترا، تذکره تابعیت، فورم عدم مسئولیت جرمی، فورم معاینات صحی، پاسپورت، ارائه تعهد سرپرست کاندید مبنی بر ادامه تحصیل کاندید در آن کشور " به وزارت تحصیلات عالی مراجعه نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала