Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اختلاف رشته دار بارسا و پی اس جی، نیمار به نیوکمپ بر نمیگردد

© AFP 2023 / CHRISTOPHE ARCHAMBAULT(FILES) In this file photo taken on February 17, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar Jr looks on during the French Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Strasbourg at The Parc des Princes in Paris
(FILES) In this file photo taken on February 17, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar Jr looks on during the French Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Strasbourg at The Parc des Princes in Paris - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه نزدیک به باشگاه بارسلونا میگوید، بارسلونا از خرید نیمار از پی اس جی نا امید شده است، زیرا پی اس جی حاضر نیست، به پیشنهادات بارسلونا حتی فکر کند.

به گزارش اسپوتنیک، موندودیپورتیوو میگوید، منابعی از درون باشگاه بارسلونا به این روزنامه گفته اند، بارسلونا برای جذب نیمار کاملا امیدش را از دست داده است و با این ذهنیت که مدیران پی اس جی حاضر نیستند، نیمار به بارسا بفروشند، روبه رو شده اند.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جانشین نیمار از انگیس می آید

به گفته این روزنامه، تا کنون پی اس جی دو پیشنهاد رسمی پی اس جی را رد کرده است و حاضر نیست به غیر از پول نقد به سایر پیشنهادات این تیم نیز حتی فکر کند.

به نقل از منابع این روزنامه، میان دو باشگاه اختلافات ریشه داری وجود دارد که نمیگذارد نیمار به سادگی به بارسا برگردد.

از سویی دیگر نیز بارسلونا منتظر واکنشی از سوی نیمار است، این بازیکن با وجود داشتن علاقه برای بازگشت به نیوکمپ تا کنون به طور رسمی در خصوص این علاقه صحبت نکرده است، و مدیران بارسا نیز از وی توقع دارند او نیز برای انجام این انتقال تقلایی بکند، اما ظاهرا به نظر میرسد نیمار فقط قصد دارد از پی اس جی جدا شود.

گفته میشود بارسا در شرایطی میتواند نیمار را جذب کند که با ارائه یک مبلغ هنگفت و بالا، پی اس جی دلیلی برای نه آوردن نداشته باشد، هر چند این اتفاق نیز ممکن و سخت است، زیرا بارسا پول زیادی برای این تحقق خرید نیمار ندارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала