پمپئو لبنان را به خویشتنداری فراخواند

© REUTERS / Brendan McDermidپمپئو لبنان را به خویشتنداری فراخواند
پمپئو لبنان را به خویشتنداری فراخواند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مایك پومپئود، وزیر امور خارجه آمریكا از نخست وزیر لبنان، سعد حریری خواست كه برای تشدید تنش ها اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک، مایك پومپئو، وزیر امور خارجه آمریكا در یک تماس تیلفونی از نخست وزیر لبنان، خواست كه برای تشدید تنش ها در رابطه با حمله پهپاد اسرائیل در حومه جنوبی بیروت، اقدامات لازم را انجام دهد.

 حمله هواپیماهای بدون سرنشین اسرائیلی به بیروت + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
حمله هواپیماهای بدون سرنشین اسرائیلی به بیروت + ویدئو

این گفته‌های وی هنگامی ابراز می‌شود که در نخستین ساعات صبح امروز گزارش شد که دو هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی به دفتر مطبوعات حزب‌الله لبنان در محله ضاحیه واقع در جنوب پایتخت، بیروت حمله کردند.
دقایقی بعد شبکه الجزیره از محل حادثه گزارش کرد که شاهدان می‌گویند یک پهپاد پس از سقوط در یکی از خیابان‌های جنوب بیروت، در حال سوختن است. ساعاتی بعد ارتش لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که پهپادها اسرائیلی است.
یک مسئول حزب‌الله به نام محمد عفیف با تأیید خبر این حمله که در نخستین ساعات امروز یک شنبه 25 آگست صورت گرفت به خبرگزاری فرانسه گفت که یکی از این دو هواپیمای بدون سرنشین حامل مواد منفجره، به ساختمان مرکز مطبوعات برخورد کرده است. بر اثر انفجار ناشی از این برخورد خسارات مادی به ساختمان وارد شده و برخی شیشه‌های آن شکسته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала