Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا در فکر فروش راکتیچ

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر راکیتیچ
راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایوان راکتیچ هافبک کروات تا اینجای فصل در هیچ بازی برای بارسا به میدان نرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، دو بازی از بارسا در فصل جدید لالیگا سپری شده اما در هیچ کدام از آن ایوان راکتیچ به میدان نرفته است تا به وضوح نشان داده شود که کاتالان ها به دنبال فروش او هستند.

از زمان ورود راکییتیچ به بارسا، او برای لوییز انریکه و حداقل ارنستو والورده بازیکن ترکیب اصلی به شمار می رفت و والورده یک سال پیش گفته بود که "بهترین بازیکنان باید در زمین حضور یابند" ولی پس از جام جهانی روسیه، اوضاع تغییر یافت و اکنون این بازیکن خسته به نظر می رسد و مهم نیست که در معامله ای برگشا نیمار استفاده می شود یا خیر، اما واقعیت این است که بارسلونا دوست دارد راکیتیچ را بفروشد.

راکیتیچ روی نیمکت

ستاره کروات هر دو بازی لیگ را نیمکت نشین بود. او در مصاف با بیلبائو که بارسلونا شکست خورد، بعد از دقیقه45 و به جای آلینیا به میدان رفت ولی در برابر بتیس حتی یک دقیقه حضور نیافت، برخلاف فصل گذشته که او یکی از بازیکنان اصلی و کلیدی برای کاتلان ها بود.

جای او در هر دو بازی توسط سرجی روبرتو پور شده که به نظر می رسد به طور قطعی به خط میانی نقل مکان کرده است.

 

بارسلونا می خواهد به راکیتیچ کمک کند

مدیران بارسلونا راکیتیچ را یک دارایی قابل پرداخت می دانند، در حالیکه دو سال از قرارداد او باقی مانده و ماه هاست در انتظار تمدید می باشد. به محض بازگشت از جام جهانی در روسیه، بارتومئو به او قول داد كه توافق جدید و بهبود یافته ای را انجام دهد، اما سرانجام گفت كه بارسا نمی تواند این هزینه را بپردازد.

علاوه بر این، هیچ پایان پیشنهاد برای این بازیکن وجود ندارد و روسای بارسا فکر می کنند که فروش وی می تواند پول های مورد نیاز خود را بیاورد، بدون اینکه به طور جدی روی جنبه های ورزشی تأثیر بگذارد. بارسلونا یک هافبک وسط دارد، به این معنی که خروج راکیتیچ نباید باعث مشکلات زیادی شود.

در همین حال، به نظر می رسد مخالفت مستقیم والورده با فروش راکیتیچ پنهان مانده و به نظر می رسد تصمیمات تیم مربی فقط برای حمایت از طرح انتقال راکیتیچ است.

 

راکیتیچ قصد دارد در بارسلونا بماند

خود این بازیکن اما قصد دارد در بارسلونا بماند و به هر مناسبت اظهار داشته که چقدر از بارسلونا خوشحال است اما بعد از دو هفته از رقابت های لیگ مشخص است که وضعیت وی در میادین تغییر کرده و او به طور جدی در فهرست فروش بازار تابستانی قرار دارد.

حتی اگر او در این تیم بماند نیز می داند که دیگر یکی از دست ناپذیرهای والورده خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала