Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زاها جانشین مستقیم نیمار در پاریس

© AFP 2023 / CHRISTOPHE ARCHAMBAULT(FILES) In this file photo taken on February 17, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar Jr looks on during the French Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Strasbourg at The Parc des Princes in Paris
(FILES) In this file photo taken on February 17, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar Jr looks on during the French Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Strasbourg at The Parc des Princes in Paris - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری سنت ژرمن برای جانشینی نیمار به دنبال جذب ویلفرد زاها از کریستال پالاس می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا و رئال مادرید در تعقیب و گریز خود هستند تا نیمار را به لالیگا برگردانند به همین دلیل پاری سنت ژرمن نیز به دنبال جانشین نیمار بیرون شده و ویلفرد زاها بازیکن کریستال پالاس را برای جانشینی مستقیم نیمار می خواهد.

گفته می شود این باشگاه با پیشنهاد عجیب 100 میلیون پوندی می خواهد این بازیکن را به پاریس منتقل نماید.

انتقال نیمار به طور فزاینده ای در حال پیشرفت است و گفته می شود که قهرمان فرانسه  زاها را به عنوان مردی که می تواند جایگزین خوب نیمار باشد، را مدنظر گرفته اند و میرور ادعا کرده که پیشنهاد 100 میلیون پوندی برای او اراده می دهد.

در گزارش اضافه شده است که PSG این هفته نمایندگان خود را به لندن می فرستد تا روی جزئیات با پالاس صحبت نمایند.

دلیل اصلی عدم فروش زاها در زمان باز بودن پنجره انتقالات فوتبال جزیره این بود که درخواست مدنظر کریستال پالاس برآورده نشد و اما اگر PSG واقعاً آمادگی خرید 100 میلیون پوند را داشته باشد، این انتقال صورت خواهد گرفت.

با این حال، این گزارش به شدت با گزارش های دیگر در سراسر اروپا متناقض است که می گوید، پائولو دیبالا هدف شماره یک PSG برای جایگزینی نیمار است.

در همین حال اما روی هاجسون سرمربی پالاس راضی نیست تا زاها را به یک باشگاه خارجی بفروشد زیرا این امر ضربه بزرگی به كیفیت تیمش می زند و نیز او قادر به جایگزینی این بازیکن تا جنوری نمی باشد.

اینکه PSG دیبالا و زاها را در نظر داشته باشد، با توجه به قدرت پولی بالای آنها بعید است اما مطمئناً غیرممکن نیست. هر آنچه اتفاق می افتد، باید قبل از مهلت نقل و انتقالات اتفاق بیفتد، که تا بیش از یک هفته دیگر بسته خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала