Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: بیل رئال را ترک نمی کند

© REUTERS / Sergio PerezUEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal.
UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید تاکید می کند گرت بیل دیگر نمی خواهد از رئال مادرید خارج شود.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان میگوید گرت بیل دیگر نمی خواهد رئال مادرید را ترک کند و تاکید میکند غول های اسپانیایی "در این فصل روی او حساب می کنند"

ستاره سابق اسپرز در حالی که با باشگاه های لیگ برتر و بایرن مونیخ نیز ارتباط داشت در یسک قدمی انتقال به چین بود، پس از اینکه هیچ پیشنهادی ارزشمند برای وی ارائه نشده بود، بیل دوباره به ترکیب آغازین رئال مادرید در برنابئو پیوست و هر دو بازی لالیگا خود را در این فصل در ترکیب فیکس آغاز کرده است.

وقتی بعد از تساوی 1-1 شنبه  با رئال وادادولید در مورد آینده بیل پرسیده شد، زیدان فاش کرد که بیل دیگر نمی خواهد به تیم دیگری ملحق شود و بازیکنی مهم برای این فصل در این باشگاه خواهد بود.

زیدان گفت: "آنچه تغییر کرده این است که بازیکن می خواهد بماند ، نه چیزی بیشتر."

در وهله اول آنچه برای ما جالب است این است که بازیکن می خواهد در باشگاه بماند، این مهمترین چیز است.

"اکنون ، چیزهای زیادی درباره این وضعیت گفته شده است و من نیز در مورد آن صحبت کرده ام، اما مهمترین چیز این است که بازیکن می خواهد بماند و ما روی او حساب می کنیم.

"او بازیکن بسیار مهمی برای ما است و او این را نشان داده است و در حال حاضر او باید آنچه را كه انجام داده است، ادامه دهد."

یک گل دیرهنگام پیروزی رئال مادرید در اولین دیدار خانگی خود در لالیگا در فصل را از این تی گرفت.

میزبان در ابتدا مقابل والادولید به گل رسیدند که کریم بنزما در دومین بازی پیایی به گل دوم خود در فصل جدید لالیگا رسید.

رئال به دنبال این بود که به سه امتیاز پیش برود تا اینکه سرجی گواردیولا با یک ضربه دقیق در دقیقه 88 تیمش را به تساوی 1-1 رساند.

زیدان بعد از اینکه دو امتیاز را از دست داد ، نسبت به بازیکنانش انتقادی داشت. او گفت: "شما می توانید توپ را از دست دهید ، این می تواند اتفاق بیفتد ، اما ما از دفاع برای دفاع خارج بودیم. ما سخت ترین کار را انجام داده بودیم و یک گل به ثمر رساندیم و بعد باید برای بقیه بازی توپ را از محوطه جریمه خود دور می کردیم.

"ما می دانیم که باید 90 دقیقه بازی کنیم. فقط 50 یا 60 دقیقه خوب ابزی کردن کافی نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала