Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش راموس برای آمدن نیمار به رئال

© REUTERS / Hannah McKayИспанский футболист Серхио Рамос
Испанский футболист Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان تیم رئال مادرید به اساس خواست عمومی، برای پیوستن نیمار به تیمش حمایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس کاپیتان رئالی ها با اصرار عمومی مبنی بر اینكه وینگر پاری سن ژرمن یكی از بزرگترین بازیکنان جهان است، تلاش کرده است تا این بازیکن به سانتیاگوبرنابئو بیاید.

نیمار ستاره برزیلی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
راموس: نیمار بازیکن بزرگی است، اما؟

رئال مادرید و بارسلونا در نبرد تنگاتنگ بر سر نیمار قراردارند، ستاره یی که علاقه دارد فرانسه را ترک کرده و زودتر به لالیگا برگردد.

قیمت بالای PSG (222 میلیون یورو)، پیشرفت در نقل و انتقالات را کُند کرده اما پس از تساوی 1-1 رئال با والادولید ( به نقل از مارکا)، سرخیوراموس اعتمادش به نیمار را پنهان نکرد.

وقتی از احساس وی در مورد نیمار سؤال شد، راموس به سادگی گفت: "نیمار بهترین بازیکن است، در بین سه بازیکن برتر جهان".

با این حال ، وی همچنان تأكید كرد كه رئال بدون ستاره PSG به اندازه كافی قدرتمند است، و افزود كه گزینه های زیادی برای رئال وجود دارد.

راموس اضافه کرد: "ما قصد داریم با مواردی که در پیش داریم پیش برویم. همه ما باید به هم متصل شویم. ترکیب مجدد بازیکنانی مانند بیل یا خامس راه حل دیگری است."

اعتقاد بر این است که رئال به لطف توانایی هر دو بازیکن در ارائه پیشنهاد جذاب تر به علاوه پول نقد نسبت به بارسلونا، در موقعیت بهتری قرار دارد.

رودریگز، بیل، لوكا یوویچ و كیلورناواس همگی به عنوان قسمت های بالقوه این قرارداد پیشنهاد شده اند، در حالی كه سایت 90 مینیت گزارش کرده كه کریم بنزما نیز می تواند به عنوان سازنده در تلاشهای خود برای آمدن نیمار به مادرید استفاده شود.

این در حالیست که تصور می شود رئالی ها در حال آماده سازی مراسم رونمایی از نیمار هستند، اما هنوز راه درازی برای این کار وجود دارد.

انتقال نیمار حماسه طولانی بازار تابستانی را به خود اختصاص داده و هنوز هیچ نشانه ای از متوقف شدن آن دیده نمی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала