Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خاموشی جادویی وینیسیوس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر وینیسیوس جونیور Футбол. Лига чемпионов. Матч "Реал Мадрид" - ЦСКА
وینیسیوس جونیور      Футбол. Лига чемпионов. Матч Реал Мадрид - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وینیسیوس جونیور ستاره جوان و برزیلی رئال مادرید، جادوی خود را از دست داده است.

به گزارش اسپوتنیک، وینیسیوس جونیور در دیدار برابر رئال وایادولید از روی نیمکت کارش را آغاز کرد و در وقت ورودش هم تاثیر گذار واقع نشد.

Soccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد

او که تقریباً در تمام عمرش در سمت چپ بازی کرده، اکنون خارج از موقعیتش بازی می کند و همین سبب شده تا او خوب نباشد و در این دیدار که توپ در سمت راست به او می رسید، خیلی زود حملات رئال دفع می شد.

قرار گرفتن در موقعیت های مختلف ممکن است در دراز مدت به ستاره برزیلی کمک کند، اما در حال حاضر این مورد برای او سخت تمام خواهد شد، همچنین به نظر می رسد که زین الدین زیدان اعتماد به نفس این  بازیکن 19 ساله را از بین برده است.

هفته گذشته وینیسیوس مقابل سلتا ویگو از ابتدا در ترکیب قرار گرفت ولی در بازی دوم فصل، مانند گرت بیل و خامس روی نیمکت نشست.

زیدان در نشست خبری اش پس از تساوی با وایادولید، گفت: "وینیسیوس آمد ... نیمه دوم برای ما بدتر بود."

با این حال، سن جوانی وینیسیوس یکی از مثبت ترین وضعیتش است، او می خواهد دوباره قوی تر شود و مجدداً بدرخشد در حالیکه دو مشکل دارد: یکی تاکتیکی و دیگری احساسی.

مشکل تاکتیکی به زیدان بستگی دارد که همچنان از او در سمت راست استفاده می کند و مشکل عاطفی توسط خود وینیسیوس می تواند با تولید یک پاس گل خوب حل شود یا یک گل به ثمر برسد و لبخند بزند تا مورد حمایت مربی اش قرار گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала