Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست ریوالدو از نیمار؛ به بارسا برگرد+عکس

عضو شوید
ریوالدو بازیکن پیشین بارسلونا می گوید نیمار باید به خانه‌اش بازگردد و از مدیران بارسا خواست که اجازه ندهند نیمار به باشگاه دیگری برود.

به گزارش اسپوتنیک، صبح امروز(سه‌شنبه) هیئتی از بارسلونا به منظور تلاش برای بازگرداندن نیمار به هدایت اسکار گرو به پاریس سفر کرد و قرار است در مورد انتقال نیمار با پی اس جی مذاکره کنند.

باشگاه بارسلونا نسبت به این مذاکرات بسیار خوشبین است و ممکن است پاریس به آخرین پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت دهد.

در همین حال ریوالدو از بازیکنان پشین بارسلونا و هموطن نیمار از این بازیکن خواسته است تا به بارسلونا بازگردد.

ریوالدو در انستاگرامش نوشت:« همه می دانند چه اتفاقی با نیمار افتاد و خروج وی از بارسلونا مناسب نبود، او هرگز نباید یکی از بزرگترین باشگاه های جهان را ترک می کرد. امیدوارم رییس و سایر اعضای هیئت مدیره بارسا اجازه ندهند او به باشگاه دیگری برود، امید وارم با پی اس جی همه چیز حل و فصل شود و نیمار به جایی بازگردد که آنجا را نباید ترک می‌کرد، زنده باد بارسلونا.»

این پست ریوالدو را پدر نیمار نیز لایک کرده است.

این اولین مذاکره‌ی نیست که بارسلونا با پی اس جی در مورد نیمار انجام داده است قبل از این چندین پیشنهاد بارسا از سوی  ناصر الخلیفی رد شده است اما پی اس جی طبق گفته لو پاریسن پیشنهاد 100 میلیون یورو به علاوه نلسون سمدو و دمبله را خواهد پذیرفت.

اگر توافق میان دو باشگاه صورت گیرد نیمار می تواند به صورت قرضی به بارسا بیایید و در سال های 2020 یا 2021 با 170 میلیون یورو قراردادش را دایمی سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала