Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست پاریس برای انتقال نیمار به بارسا؛ 100میلیون + دمبله و سمدو

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار Russia World Cup Brazil Training
نیمار Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با اینکه چند روز محدود به پایان پنجره نقل و انتقالات مانده است، مدیران بارسا برای توافق با پی‌اس‌جی راهی فرانسه شدند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت گل، مدیران بارسا یک بار دیگر به پاریس سفر کرده تا برای نهایی کردن موضوع انتقال نیمار به نیوکمپ، با باشگاه فرانسوی به توافق برسند. سران آبی‌اناری‌ها با گذشت نزدیک به یک ماه از زمان آغاز مذاکرات نقل و انتقال نیمار به لالیگا اسپانیا، برای دومین بار به صورت رسمی درخواست کرده اند تا گفت‌و‌گوهایی را با مدیر ارشد پارین‌سن‌جرمن داشته باشند.

وینیسیوس جونیور      Футбол. Лига чемпионов. Матч Реал Мадрид - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
وینیسیوس تنها کلید انتقال نیمار به مادرید

به نقل از پاریسن فرانسه، پاری‌سن‌جرمن برای انتقال نیمار به بارسلونا 100 میلیون یورو به همراه عثمان دمبله و نلسون سمدو را درخواست کرده است. بر اساس این گزارش، بارتمئو با دستیارانش که راهی فرانسه هستند دیدار داشته و پیشنهاد بارسلونا مشخص شده است. بارسا خواهان انتقال قرضی نیمار است و همچنین می خواهد بند خرید نیمار که 170 میلیون یورو ذکر کرده در قرارداد گنجانده شود.

از سوی هم سران پی‌اس‌جی انتقال این ستاره برازیلی را حدود 250 تا 300 میلیون یورو تخمین زده است و به این بارو اند که این قیمت به همراه دو بازیکن بارسا می‌تواند به 150میلیون یورو کاهش یابد. مارکار هم گزارش داده است که دمبله و سمدو برنامه‌ای برای ترک بارسا در این فصل ندارند. همچنین سمدو در ترکیب والورده جای گرفته و با رفتن او وظیفه دفاع راست بارسا به عهده بازیکنانی چون موسی واگه و سرخی روبرتو خواهد افتاد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала