Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیلوا: پی‌اس‌جی باید برای ماندن نیمار مبارزه کند

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور
نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیاگو سلیوا، مدافع پاری‌سن‌جرمن گفته است تحمل شرایط نیمار برایش غیر ممکن است و از باشگاه‌اش خواسته است که برای نگه‌داشتن نیمار باید بجنگد.

به گزارش اسپوتنیک، تیاگو سیلوا، مدافع پاری‌سن‌جرمن با اشاره به شرایط هم‌تیمی‌اش "نیمار" گفته است که در انتظار بسته شدن پنجره نقل و انتقالات است و تحمل این اوضاع برایش غییر ممکن شده است. این مدافع پی‌اس‌جی از باشگاه‌اش خوسته است که برای نگه‌داشتن نیمار مبارزه کند. سیلوا اظهار داشته که نیمار یکی از بازیکنان مهم در پی‌اس‌جی است و در صورت ماندن در پارک‌دوپرنس می‌تواند اعتماد هواداران دوباره به دست آورد.

نیمار Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
درخواست پاریس برای انتقال نیمار به بارسا؛ 100میلیون + دمبله و سمدو

این مدافع پاری‌سن‌جرمن در ادامه صحبت‌های افزود: "نیمار برای هر تیمی ضروری است، مثلی که برای بارسلونا ضروری بود. در واقع این مشکل میان باشگاه و خود نیمار است. من نمی‌توانم در این مورد دخالت کنم اما دوست دارم او در پاریس بماند. به همین دلیل است که می‌گویم باید بماند، او می‌تواند به تیم کمک زیادی کند و اگر برود شرایط برای ما دشوار خواهد شد".

نیمار تا اینجای کار موفق نشده است تا برای پی اس جی در رقابت های اروپایی الهام‌بخش باشد به طوری که در هر 2 فصل حضورش در پاریس، 2 بازی حساس مرحله یک چهارم را از دست داده است. با وجود مصدومیت ادینسون کاوانی و کیلین امباپه در جریان پیروزی چهار بر صفر پاریسی‌ها مقابل تولوز، توماس توخل نسبت به استفاده از نیمار در دیدار برابر مِتز ابراز عدم اطمینان کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала