Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی از کاهش محبوبیت و جایگاه زیدان در میان هوداران رئال

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه مارکا در مطلبی که امروز به نشر رسانده است گفته است که زین‌الدین زیدان دیگر آن محبوبیت دور نخست مربی‌گری‌اش در میان هواداران کهکشانی‌ها را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در دومین دور مربی‌گری‌اش در رئال مادرید از اعتبار و جایگاه که در دور نخست در سانتیاگو داشت، دیگر برخوردار نیست. مارکا با اشاره به ادامه عملکرد نه چندان خوب و عدم پیشرفت مورد انتظار رئال ماردید پس سولاری در میانه نیمه دوم فصل گذشته، ادعا کرده که سرمربی کنونی کهکشانی‌ها اکنون بخش قابل توجه از اعتبار و جایگاه‌اش در میان هواداران رئال ماردید را از دست داده است.

Soccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد

بازگشت زیدان در فصل گذشته تا اندازه‌ای این تیم را از روند نا امیدکننده بیرون ساخت، کسب نتایج ضعیف در اردوی پیش فصل و آغاز نه چندان خوب در فصل کنونی، باعث شد که اعتماد و جایگاه‌اش در میان هواداران باشگاه کاهش یابد. این روزنامه، عواملی که سبب این کاهش شده است را روشن می‌داند. یکی از این عوامل، آشفتگی تاکتیکی تیم در دو هفته گذشته لالیگا و به ویژه در بازی خانگی برابر وایادولید بوده است.

اینکه آیا  در برنامه‎‌های آینده زیدان تغییراتی ایجاد خواهد شد و یا نه، هنوز مشخص نیست. اما موردی که بسیار مهم و حیاتی است این است که اگر تیمش در ادامه این فصل نتایج قابل قبول و بازی‌های دلچسبی ارائه نکند، هواداران رئال مادرید او را هم مانند بسیاری دیگر از ستاره‌هایی که در این تیم لب تیغ گذراندند، مورد انتقادات روزمره خودشان قرار خواهند داد.

این کاهش اعتماد و جایگاه زیدان تا اندازه به سود ژوزه مورینیو است. او به خوبی می‌داند که از دست دادن اعتماد و محبوبت هواداران رئال مادرید چه احساسی دارد و حالا هم منتظر است تا زیدان هم این احساس را تجربه کند تا شاید فرصتی برای بازگشت او به جمع کهشکانی‌ها فراهم شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала