ترامپ: امریکا برای خروج نیروهایش از افغانستان عجله ندارد

© Sputnik / Russian Presidential Press Office/Mikhail Metzel/TASS/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ: امریکا برای خروج نیروهایش از افغانستان عجله ندارد
ترامپ: امریکا برای خروج نیروهایش از افغانستان عجله ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات امریکا در اجلاس7 گفته است که جدولی برای خروج نیروهایش از افغانستان وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، ترامپ در نشست گروه هفت برای خبرنگاران گفته است که برای خروج سربازانش از افغانستان عجله ندارد و کدام جدول نیز برای خروج نیروها وجود ندارد.

آقای ترامپ، افزوده است که امریکا در افغانستان برای برقراری صلح حضور دارد و در حال حاضر دولت افغانستان برای برقراری صلح با گروه طالبان مشغول مذاکره هستند.

ترامپ تاکید کرده است که امریکا برای برقراری صلح در افغانستان حضور دارند، وگرنه در مدت کم پیروز میدان میشویم، اما نمی خواهیم که 10میلیون انسان از بین برود.

گفته‌های ترامپ در حالی ابراز می‌شود که نهمین دور گفتگوهای صلح میان زلمی خلیلزاد؛ نماینده ویژه امریکا برای صلح افغانستان وارد پنجمین روز خود شده‌است. منابع در قطر گفته‌اند که در این دور از گفتگوها روی هیات مذاکره‌کننده حکومت با طالبان بحث می‌شود. امریکا و طالبان امیدوار هستند که هرچه زودتر به توافق دست پیدا کنند.

از سوی دیگر، اشرف‌غنی در سفرش به عربستان با مقام‌های ارشد این کشور به‌شمول سلمان بن عبدالعزیز؛ پادشاه سعودی گفتگو کرده‌است. پادشاه عربستان از گفتگوهای صلح بین‌الافغانی و برگزاری انتخابات اعلام حمایت کرده‌ است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала