جنرال دوستم: اشرف غنی توانایی شکستن شاخ یک آهو را هم ندارد

© Photo / FVP / FVPجنرال دوستم: اشرف غنی توانایی شکستن شاخ یک آهو را هم ندارد
جنرال دوستم: اشرف غنی توانایی شکستن شاخ یک آهو را هم ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون نخست ریاست جمهوری افغانستان از رئیس جمهور این کشور به شدت انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، جنرال عبدالرشید دوستم معاون نخست رئیس جمهور افغانستان، در نشستی با نمایند‌گان بخش‌های گونه‌گون مردم جوزجان، چگونگی برخورد حکومت را در کار از میان برداشتن چالش‌های امنیتی در کشور و پرداختن به روند صلح به پرسش می گیرد.

معاون نخست رئیس‌جمهور افغانستان، می‌گوید: اشرف غنی، توانایی شکستن شاخ یک آهو را هم ندارد.

انتقاد تند دوستم از رئیس جمهور غنی - اسپوتنیک افغانستان
انتقاد تند دوستم از رئیس جمهور غنی

جنرال دوستم این گپ را در واکنش به گفته‌های اخیر رئیس‌جمهور غنی می زند که بر شکستن شاخ‌های پلاستیکی رهبران، از سوی خودش تأکید کرده بود.

معاون نخست رئیس جمهوری افغانستان، در نشستی در شهر شبرغان جوزجان، بر تلاش‌هایش از بهر تأمین صلح در این کشور تأکید می ورزد.

دوستم  گفت:- "دیدیم  این هشت ماه، هفت ماه قریب، با امریکایی ها پروسه صلح دوام کرد، بین الافغانی یا حکومت ما و شما شاید زیادتر هم دوام کند".

در همین حال، جنرال دوستم، هنگام سر زدن به چند آهویی که در خانه اش در شبرغان نگهداری می شوند، به بخشی از گفته‌های چند روز پیش غنی، در یکی از برنامه های انتخاباتی اش می پردازد.

اشرف غنی - رئیس جمهور چند روز پیش گفته بود:- "یا خداوند قوت بده که آنان که خود را زورمند می گویند و حقوق مردم را تلف می کنند، زانوهای شان را تاب بدهم. تنها زانوهای شان را تاب ندادم، شاخ های پلاستیکی شان را هم شکستاندم".

دوستم می افزاید:- "کدام آهوی بی شاخ را دیده که گفته شاخ های شان را شکستاندیم. این آهوها را ندیده است. داکتر صاحب اشرف غنی! (شاخ های این ها) پلاستیکی نیست! به خدا، از نیزه هم تیزتر است".

جنرال دوستم که مدت هاست در شمال به سر می برد، تأکید می ورزد که از بهر تأمین صلح در کشور، به تلاش هایی ادامه خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала