Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس لالیگا: حضور مسی نسبت به رونالدو و نیمار در لالیگا با اهمیت است

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر La Liga
 La Liga - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاویر تباس، رییس لالیگا در پیوند به احتمال بازگشت نیمار به اسپانیا می‌گوید حضور این ستاره برازیلی به اندازه مسی مهم نیست.

به گزارش اسپوتنیک، خاویر تباس، رییس لالیگا می‌گوید موجودیت نیمار و رونالدو برای در لالیگا به اندازه مسی مهم نیست، اما دوست دارم نیمار در اسپانیا ببینم. تباس در صحبت با مارکا گفت: "دوست دارم نیمار به اسپانیا برگردد. او با ظرفیتی که دارد، یکی از سه بازیکنان برتر دنیای فوتبال است. حضور او در لالیگا برای لیگ ما مهم خواهد بود اما نقش تعیین کننده نخواهد داشت".

(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی همچنان در تلاش بازگشت نیمار است

رییس لالیگا در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: "آنچه اهمیت تعیین کننده دارد این است که بیست باشگاه در ده ماه از سال در لالیگا به مصاف هم می‌روند و هر هفته برای هواداران در اسپانیا و در گوشه و کنار دنیا شور و شوق ایجاد می‌کنند. بازیکنی مثل نیمار باعث می‌شود در کشورهایی که مردم عاشق او هستند عده بیشتری لالیگا را دنبال کنند اما او عنصری ضروری برای لالیگا نیست. حتی کریستیانو رونالدو هم عنصری ضروری نبود. ولی لیونل مسی برای ما یک عنصر ضروری است چون او میراث لالیگا است".

تباس به این بارو است که لئونل مسی در لیگ نسبت به رونالدو و نیمار از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما تاکید میکنم که دوست دارم نیمار را در لالیگا ببینم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала