Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشرفت در مذاکرات بارسلونا و پی اس جی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور
نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مذاکرات میان بارسلونا و پاریسن جرمن پیشرفت خوبی داشته است و ممکن است این دو باشگاه به زودی به توافق دست یابند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آن‌که نیمار به لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاریسن جرمن اعلام کرد که تنها به بارسلونا خواهد رفت، بارسلونا هیئتی را برای مذاکره به پاریس فرستاد.

(FILES) In this file photo taken on February 17, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar Jr looks on during the French Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Strasbourg at The Parc des Princes in Paris - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار به نیوکمپ نزدیک می‌شود؛ دیدار ناصرالخلیفی با هیئت اعزامی بارسا

حالا روزنامه اکیپ فرانسه مدعی شده است که مذاکرات میان این دو باشگاه بر سر انتقال نیمار پیشرفت داشته است زیرا شخص ناصر الخلیفی در مذاکره با هیئت بارسلونا شرکت خواهد کرده است.

طبق گزارش‌های رسانه‌های فرانسوی باشگاه پاریسن جرمن دوست دارد عثمان دمبله و سمدو راهی پاریس شوند و یک مقدار پول هم از باشگاه بارسلونا دریافت کند اما سمدو حاضر نیست به پاریس منتقل شود.

در همین حال باشگاه بارسلونا دمبله و 170 میلیون یورو به باشگاه پاریسی پیشنهاد داده است و دوست ندارند سمدو وارد این انتقال گردد.

در صورتیکه دو باشگاه در مورد سمدو توافق کنند ممکن است انتقال نیمار به بارسلونا تا ساعاتی بعد انجام شود.

این در حالیست که باشگاه بارسلونا به نیمار گفته است که فشار را به باشگاه پارسی افزایش دهد و به پیشنهاد باشگاه‌های یوونتوس و رئال مادرید توجه نکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала