Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش نماینده دمبله به انتقال نیمار

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
موسی سیسوکو نماینده عثمان دمبله در واکنش به شایعات نقل و انتقالات نیمار پاسخ داده و اظهار داشت که هیچ ربطی به آنها ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، براساس گزارش های نشر شده از سوی رسانه های اسپانیا و فرانسه، پاری سنت ژرمن امیدوار است که بارسلونا بتواند دمبله را در قضیه انتقال نیمار ذکر نماید.

در همین حال موسی سیسوکو وکیل دمبله می گوید که مهاجم فرانسوی می تواند در بازار نقل و انتقالات با پاری سنت ژرمن توافق نماید ولی انتقال نیمار هیچ ارتباطی با آنها ندارد.

دمبله - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دمبله نام بارسلونا را از صفحه انستاگرام خود حذف کرد

علاوه بر این، او همچنین گفت که آنها از محتوای مذاکرات بین بارسلونا و PSG آگاه نیستند.

نیمار در سال 2017 از بارسلونا به پاریس رفت و با رقم 189 میلیون پوندی رکورد تاریخ فوتبال را شکست، اما دوست دارد قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اروپا در تاریخ 2 سپتامبر، دوباره به اسپانیا برگردد.

به گزارش مارکا، یک هیئت بارسلونا از جمله خاویر بورداس و سایر شخصیتهای مهم مانند اریک آبیدال و اسکار گراو روز سه‌شنبه به منظور بحث و گفتگو درباره یک توافق، به پاریس سفر کرده اند.

PSG اما حاضر نشده بدون معاوضه یک بازیکن سرشناس، نیمار را به فروش برساند در حالی که دمبله از جمله بازیکنان مورد نظر این باشگاه است موردی که از علاقمندی لئوناردو مدیر ورزشی PSG به این بازیکن قابل صدق است.

همچنان به نقل از روزنامه موندو دیپورتیوو، نماینده دمبله گفته که شایعات معاوضه با نیمار و یا ستاره برزیلی به بارسلونا، اهمیتی برای آنها ندارد.

در حالیکه مهاجم فرانسوی در نیوکمپ تجربه متفاوتی داشته و درخشان بوده، اما با ارزش 135 میلیون پوندی که از دورتموند به بارسلونا منتقل شد، تا حد زیادی نتوانسته مطابق انتظارات ظاهر شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала