Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خامس فهرست مصدومان رئال را به عدد 9 رساند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خامس رودریگز آخرین بازیکنی است که پس از اعلام مصدومیتش در بازی روز شنبه با رئال وایادولید، در لیست هشت نفره مصدومان رئال مادرید اضافه شد.

به گزارش اسپوتنیک، نگرانی زین الدین زیدان با مصدوم شدن چندین بازیکن، در حال بیشتر شده است و هم اکنون او 9 بازیکن را در اختیار ندارد.

مصدومیت ها:

اولین مصدوم این فصل رئال، براهیم دیاز بود که در بازی های پیش فصل در مونترال با مشکل ران مواجه شد.

مارکو آسینسیو ستاره اسپانیایی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مصدومیت شدید آسنسیو در آمریکا

سپس مشکل عضلانی در طول تورنمنت دامنگیر فرلاند مندی شد، در حالی که پس از او لوکا یوویچ در درگیری با یان اوبلاک در بازی دوستانه با اتلتیکو مادرید در نیوجرسی، از ناحیه زانو صدمه دید.

بدترین خبر ممکن برای زیزو، مصدومیت مارکو آسنسیو در بازی مقابل آرسنال در واشنگتن دیسک بود که رباط صلیبی اش شکست و برای مدت ها از مستطیل سبز دور خواهد بود.

پس از بازگشت این تیم به مادرید، تیبو کورتوا آخرین کسی بود که با مصدومیت از ناحیه پا، خانه نشین شد گرچه بهبود یافتن او سریعتر از حد انتظار بود.

سپس رودریگو با مصدومیت ران روبرو شد و قبل از آنکه ادن هازارد اولین بازی رسمی اش را برای رئال در لالیگا انجام دهد، او نیز با آسیب دیدگی ران روبرو شد و دو بازی را از دست داد.

این در حالیست که ادر میلیتائو نیز در گزارش پزشکی حضور داشته است.

در آخرین مورد مصدومیت خامس رودریگز اتفاق افتاد که طی 47 روز، فهرست مصدومان رئال به عدد 9 رسید که قطعا زیدان را با دردسر جدی روبرو کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала