پوتین برای اردوغان آیسکریم خرید + تصاویر

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین برای اردوغان آیسکریم خرید + تصاویر
  پوتین برای اردوغان آیسکریم خرید + تصاویر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهوری روسیه در حاشیه بازدید از نمایشگاه هوایی ماکس – 2019 برای همتای ترکیه‌ای خود آیسکریم خرید.

 ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز گذشته از همتای ترک خود، رجب طیب اردوغان در نمایشگاه بین‌المللی هوا و فضای مسکو با آیسکریم روسی پذیرایی کرد.

دو رئیس‌جمهور پس از مذاکرات رسمی و بازدید از فضای داخلی چندین هواپیما با خوردن یک آیسکریم خوش مزه روسی کام خود را شیرین کردند.

آن‌ها به غرفه‌ای که در آن آیسکریم فروخته می‌شد، رفتند و پس از صرف زمانی تقریبا طولانی برای انتخاب میان دو طعم شکلاتی و قیماقی که در روسیه محبوبیت دارد بر سر پرداخت پول آن به تعارف پرداختند که در نهایت پوتین با سخاوتمندی آن را پرداخت کرد و با شوخی گفت باقی پولش باید به وزارت صنعت و تجارت روسیه پرداخت شود که «توسعه حمل و نقل هوایی» را سبب شده است.

خرید آیسکریم در نمایشگاه مکس برای پوتین تبدیل به یک سنت دیرینه شده است. در سال 2017 نیز او در این نمایشگاه یک آیسکریم خریده بود. در اوایل تابستان نیز پوتین به مناسبت تولد شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین یک کارتن آیسکریم روسی به او هدیه داد.

اردوغان به عنوان مهمان افتخاری در افتتاحیه نمایشگاه هوایی ماکس (MAKS) در خارج از مسکو حضور داشته داشت. روابط نظامی ترکیه و روسیه و خرید سیستم راکتی S - 400 از سوی ترکیه موجب نگرانی اعضای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و امریکا شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала