دختر 17 ساله هندی بعد از ‌5 سال دانست که در شکم اش دوقلو بوده است

© REUTERS / Danish Ismailدختر 17 ساله هندی بعد از ‌5 سال دانست که در شکم اش دوقلو بوده است
دختر 17 ساله هندی بعد از ‌5 سال دانست که در شکم اش دوقلو بوده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دختر 17 ساله هندی بخاطر شکم دردی به داکتر مراجعه کرد، داکتران دلیل آن را دریافتند که در شکم این دختر بقایای یک دوقلو بی شکل است.

به گزارش اسپوتنیک، در داخل شکم دختر تومور است که به تدریح 5 سال رشد کرده است، این دختر می گوید که گاهی اوقات شکم اش درد می کرد، حتی زمانیکه غذا هم نمی خورد، داکتران بعد از تحقیقات دریافتند که در شکم این دختر نوجوان توده ای ناشناخته است، که به شکل (دنده) ستون مهره‌ها و دارای موها است.

یک مردی اندونزیایی همزمان با دو دختر ازدواج کرد - اسپوتنیک افغانستان
یک مردی اندونزیایی همزمان با دو دختر ازدواج کرد

پزشکان در جنین این دختر تشخیص دادند که یک توده نادر که (به هر 500 هزار نفر اتفاق می افتاد) از بافتهای مانند جنین وجود دارد، در داخل بدن جنین، جنین دیگر تشکیل شده است، به عبارت ساده تر، بقایای دوقلوها توسعه نیافته در معده این دختر قرار دارد.

داکتر معالج این را غیر معمولی می خواند، آنچه که در شکم این  دختر نوجوان 17 ساله تشخیص شده است،  این توده از دوران کودکی یا اوایل کودکی در شکم این دختر پیدا شده بود، به گفته این داکتر، برای منشا این پدیده دو فرضیه وجود دارد، اول این که در شکم این دختر یک تراتوم یا تومور است،  دوم اینکه در جنین دختر یک انگل دوقلو است که در داخل آن دوقلو ایجاد می شود.

داکتر معالج، بعداز جراحی، بقایای یک دوقلو بی شکل را از شکم این دختر بیرون کشید، در حال حاضر احساس بهتری دارد، و مجبور است دائما زیر نظر پزشکان باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала