Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سومین پیشنهاد بارسا برای جذب نیمار نیز رد شد؛ این انتقال جنجالی نهایی نمی‌شود

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار Russia World Cup Brazil - Mexico
نیمار     Russia World Cup Brazil - Mexico - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی، باشگاه پی‌اس‌جی تازه‌ترین پشنهاد بارسلونا برای جذب نیمار را نیز رد کرده است.

به گزارش اسپوتینک و به نقل از رادیوی “RMS”، باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌جرمن تازه‌ترین پیشنهاد بارسلونا برای جذب نیمار نیز رد کرده است. با این حال، به نظر می‌رسد که سرنوشت این ستاره برازیلی هنوز مشخص نیست.

نیمار جونیور بازیکن برزیلی   Russia World Cup Brazil - Mexico - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دمبله، مشکل بزرگ بارسلونا در انتقال نیمار

پیش از این رسانه‌های نزدیک به بارسلونا، اعلام کردند که سران آبی‌اناری‌ها از مذاکرات با پاری‌سن‌جرمن خوشبین بوده و بحث انتقال این ستاره برازیلی به نیوکمپ در زودترین فرصت نهایی خواهد شد. بر اساس این گزارش، بارسلونا در مذاکرات اخیر خود پیشنهاد سوم درباره نیمار را به پی‌اس‌جی ارائه کرده که بر اساس آن کاتالانی‌ها مبلغ 150 میلیون یورو به صورت قسط به باشگاه فرانسوی پرداخت کرده و علاوه بر آن عثمان دمبله و راکیتیچ را راهی فرانسه خواهد کرد، پیشنهادی که از سوی سران پی‌اس‌جی رد شده است. در بخش دیگری از این گزارش امده است که پاری‌جرمن‌جرمن این پیشنهاد بارسا را ناکافی دانسته و تاکید بر خواسته اولیه خود که همان پرداخت 220 میلیون یورو است، پافشاری کرده است.

اما روزنامه اسپورت به بخش دیگری از این ماجرای طولانی اشاره کرده و می‌گوید بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا صبح امروز زودتر از سایر مسوولان بارسلونا که طبق برنامه برای شرکت در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان راهی فرانسه خواهند شد، به شهر نیس پرواز کرده است. بر اساس این گزارش هدف این سفر زودهنگام بارتومئو ادامه مذاکرات برای جذب نیمار است و او شخصا در تلاش است تا با استفاده از جایگاه و اعتبار خودش، آخرین تلاش بارسا برای بازگرداندن نیمار به نوکمپ را نهایی سازد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала