Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال تیمی با بیشترین مصدوم در لالیگا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم رئال مادرید در این فصل لالیگا تاکنون 10 بازیکن مصدوم داشته که سبب می شود تا این تیم تنها لالیگا با بیشترین تلفات در این فصل باشد.

به گزارش اسپوتنیک، ایسکو آخرین بازیکنی است که می تواند برای نواختن ضربات پنالتی انتخاب شود اما او در جمع هفت مصدوم عضلانی رئال قرار گرفته است.

تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خامس فهرست مصدومان رئال را به عدد 9 رساند

براهیم دیاز دو بار مصدوم شده، در حالی که مارکو آسنسیو، لوکا یوویچ، تیبو کورتوا، ادن هازارد، فرلاند مندی، رودریگو و خامس رودریگز نیز کنار هم هستند.

در همین حال آنتونیو پینتوس این تابستان برکنار شد و گریگوری دوپنت جای او را به عنوان سرمربی تناسب اندام رئال گرفت و به دلیل عملکرد خوب او در تیم ملی فرانسه بود.

مادرید همچنین برخی از شرایط بدنی خود را تغییر داد و جیمی بنیتو و ویکتور فونسکا از این باشگاه خارج شدند، اما تیم پزشکی به سرپرستی دکتر مهیچ، نتایج قابل انتظار را نمی دهد، با توجه به اینکه این تیم در سال گذشته 50 بار مصدوم داشته است.

این باشگاه دلایل احتمالی تعداد زیاد تلفات را مورد مطالعه قرار داده ولی برخی موضوعات آنها را نگران کرده است.

همه متخصصان آمادگی بدنی موافق هستند که پیش فصل تابستان امسال که شامل سفرهای زیادی بود ( کانادا، ایالات متحده و آلمان) بهترین راه برای آمادگی بازیکنان نبود، در همین حال، هیچ تیم لالیگا به اندازه مادرید در این فصل به این حد مصدوم نداشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала