Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرانک سیل: پوگبا در رئال با مشکل روبرو خواهد شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن فرانسه
پل پوگبا بازیکن فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک سیل، استعدادیاب تیم سابق فرانسوی پل پوگبا به این باور است که پوگبا پس از پیوستن به رئال، با زیدان مشکل خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، فرانک سیل، استعدادیاب تیم سابق فرانسوی پل پوگبا، به این باور است که پوگبا از منچستریونایتد می‌رود اما در رئال با زیدان مشکل خواهد داشت. در روزهای اخیر بحث پیوستن این هافبک فرانسوی به رئال شدت یافته است. این بازیکن همواره از علاقه خود به پیوستن به رئال ماردید سخن گفته است و در تلاش ایجاد یک چالش جدید برای خودش است.

در این میان اما، فردی که نشق اساسی در کشف استعداد این بازیکن داشت، به این باور است که پوگبا همواره با مربیانش با مشکل برخورده است. پوگبا پیش از این نیز در نخستین دوره حضور خود در الدترافورد، با سرالکسس فرگوسن مشکل داشته است. سیل در این مورد گفت: "پوگبا اگر یک مربی با شخصیت قوی هم داشته باشد، یک زمانی با او به مشکل بر خواهد خورد. دلیل جدایی او از یوونتوس نیز همین مورد بوده است. او فردا روز اگر به رئال مادرید نیز برود همچنان درگیری‌های خود را حتا با سرمربی‌اش خواهد داشت.".

به نظر سیل، پوگبا مردی است که نیاز به چالش دارد. حضور او در یونایتد می‌تواند به او آرامش دهد. این هافبک فرانسوی اکنون اما در انتظار یک چالش جدید است. از همین‌رو، او خواهان پیوستن به جمع کهکشانی‌ها است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала