Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از رقابت تا رفاقت؛ رونالدو، مسی را به نان شب دعوت کرد

© AFP 2023 / Josep LagoФутболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле
Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو ستاره پرتگالی – یونتووس، لئونل مسی را به خوردن نان شب به یک رستورانت دعوت کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از تلگراف، در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بهترین بازیکن اروپا در فصل پیش انتخاب شد. ویرجیل فن دایک هالندی در رقابت با رونالدو و مسی، توانست در رده نخست قرار گیرد. در این میان اما، حضور این دو ستاره نامدار فوتبال جهان  در سال های گذشته، اعتبار ویژه به این جایزه بخشیده است. این دو ستاره، در حاشیه این مراسم دیداری با هم داشتند و به گرمی از یک دیگر استقبال کردند.

Barcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دست مسی و رونالدو به فن دایک نرسید + کاریکاتور

رونالدو در مورد حضورش در این مراسم و قرار گرفتن در کنار لئونل مسی گفت: "15سال است که در چنین مراسمی در کنار مسی قرار میگیرم. من این را نمیدانم که آیا این اتفاق در گذشته نیز رخ داده که دو فرد سالها در کنار هم و در جمع بهترین ها باشند. روابط من با مسی خیلی عالی است. دوست دارم با او یک شام در رستورانتی غذا بخورم. تاکنون این فرصت پیش نیامده است، اما امیدوارم در آینده فرصتی فراهم شود. این خیلی خوب و باعث افتخار است که جزئی از تاریخ فوتبال باشید و قطعا مسی در این جایگاه قرار دارد".

این در حالیست که در دو سال اخیر این دو بازیکن نمی توانند به جایزه بهترین بازیکن سال اروپا دست یابند. سال پیش نیز لوکا مودریچ توانست با کنار زدن کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا دست یابد. در این میان لیونل مسی دست خالی از این مراسم برنگشت و عنوان بهترین مهاجم فصل قبل فوتبال اروپا را به خود اختصاص داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала